Controale de amploare în magazinele din țară

16 Feb 2016   •   15:40
Controale de amploare în magazinele din țară Foto: pixabay.com

Inspectorii de la Protecția Consumatorului au făcut, în ultimele cinci zile, o serie de controale la produsele care prezentau pe etichetă afirmații de tipul “Nr.1 în România”, “Nr.1 în lapte – sursa Nielsen – în România”, “Făina nr.1 din România”, “Nr.1 din 2002 în preferințele românilor”, “Nr. 1 în România după volumul vânzărilor”, ș.a.m.d. În majoritatea cazurilor, afirmațiile nu sunt susținute prin studii sau certificări și induc în eroare consumatorii, scrie libertatea.ro.

În total, au fost controlati 215 operatori economici, iar mai bine de jumătate dintre ei – 134, adică 62 % – au fost constatate abateri de la prevederile legale, în vigoare privind protecția consumatorilor.

În urma acţiunii, s-a dispus oprirea temporară de la comercializare a unor produse alimentare în valoare de circa 293. 000 lei.

Vedeți aici care sunt principalele nereguli constate de ANPC


Parteneri
x close