Criza şi scumpirile din România au schimbat comportamentul consumatorilor

02 Iun 2011   •   20:36
Criza şi scumpirile din România au schimbat comportamentul consumatorilor Foto: INTACT Images
Criza şi scumpirile au schimbat complet comportamentul de consum al românilor. Cumpără mai puţin şi vânează ofertele. Vestea proastă e că preţurile vor continua să crească. Urmează carnea de pasăre, spun producătorii.

Sunt însă două produse pentru care pe români nu îi interesează banii. Românii au ajuns să fie atraşi de preţurile tăiate şi de promoţii. Dar când cumpără ciocolată sau cafea uită de oferte. Aici decide gustul, nu buzunarul.

Cheltuim însă mai mult decât anul trecut, când bugetele românilor pentru cumpărături s-au redus cu cinci procente. Chiar şi aşa suntem sub media europeană. În Uniune, încrederea populaţiei că o va duce mai bine e în creştere. Statisticile spun că românii nu au încă suficiente motive să fie încrezători.

 


x close