×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Deontologul care #rezistă pe banii Hidroelectrica

22 Sep 2018   •   23:52
Deontologul care #rezistă pe banii Hidroelectrica 16

Hidroeclectrica, cel mai mare producător de energie electrică din România, a plătit companiei Trend Communications circa 486.000 de lei, TVA inclusă, în perioada 2006-2012.

Informațiile au fost prezentate sâmbătă, de Andreea Sava, la ”Descoperiți”.

Trend Communication, l-a avut ca acționar pe realizatorul de televiziune Rareș Bogdan și, ulterior, pe fratele acestuia, Horia Bogdan.

Contractele s-au derulat - cu intermitențe, în perioada 2006-2012, ultimul contract fiind reziliat la intrarea Hidroelectrica în insolvență;

În perioada 2006-2012, Hidroelectrica a decontat către Trend Communication plăți în valoare totală de cca. 486.440 lei (TVA inclus)

Contractele au avut ca obiect servicii de ”analiză calitativă și sinteză privind imaginea de ansamblu în media a SC Hidroelectrica SA”, precum și servicii de ”realizare a unor rapoarte de audit ce includ strategii media imediate pentru contracararea efectelor campaniilor sau materialelor negative de presă la adresa beneficiarului, precum și tactici de contrabalansare a aparițiilor negative cu cele pozitive”. 

sati