x close

În ce condiţii îţi poate modifica operatorul contractul de telefonie, internet sau televiziune și ce poți face dacă a făcut schimbări fără să te anunțe

de L.D.    |    16 Iun 2020   •   15:14
În ce condiţii îţi poate modifica operatorul contractul de telefonie, internet sau televiziune și ce poți face dacă a făcut schimbări fără să te anunțe pixabay

Modificarea unui contract de telefonie, de televiziune sau internet se poate face atât la cererea utilizatorului, cât și la inițiativa operatorului. Este însă important să știm ce clauze se pot modifica și în ce condiții.

În cazul în care operatorul dorește să modifice unilateral clauzele de contract, cum ar fi tarifele, modul de tarifare sau serviciile oferite, este obligat să își informeze abonații despre conținutul modificărilor. 

Informarea trebuie făcută printr-o notificare, cu 30 de zile înainte de producerea acesteia. 

În acest interval, abonații nemulțumiți de modificări pot renunța la contract, fără a plăti despăgubiri. 

Notificarea poate fi transmisă prin e-mail, SMS, contul de client al utilizatorului de pe site-ul operatorului, caz în care va fi însoţită de un SMS şi/sau e-mail de avertizare cu privire la transmiterea notificării, fax sau scrisoare.

Modul de transmitere trebuie să asigure transmiterea integrală a textului acesteia, fără a face trimitere la alte surse de informare.

În cazul în care operatorul a adus însă schimbări contractului fără o notificare prealabilă, ANCOM poate lua măsuri. Sesizările pot fi trimise prin mijloacele menţionate în secţiunea Sesizează ANCOM!

Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) este instituţia care protejează interesele utilizatorilor de comunicaţii din România, prin  promovarea concurenţei pe piaţa de comunicaţii, administrarea resurselor limitate, încurajarea investiţiilor eficiente în infrastructură şi a inovaţiei. Pentru mai multe detalii despre activitatea ANCOM vizitaţi www.ancom.org.ro şi www.portabilitate.ro. 

 

Parteneri
Parteneri
sati