Antena 3 CNN Actualitate Inedit A fost umilit de un client, iar chelnerul a refuzat să-l mai servească. Reacția patronului este cu totul neașteptată

A fost umilit de un client, iar chelnerul a refuzat să-l mai servească. Reacția patronului este cu totul neașteptată

A fost umilit de un client, iar chelnerul a refuzat să-l mai servească. Reacția patronului este cu totul neașteptată
Sursa foto: Foto: Manchester Evening News
10 Ian 2018   •   12:34

A fost umilit de un client, iar ospătarul a refuzat să-l mai servească. Ceea ce a urmat însă întrece orice așteptare.

Andy Foster, în vârstă de 45 de ani, suferă de autism de șapte ani și s-a angajat la restaurant din nevoia de a-și ajuta mama care suferă de Alzheimer și care nu mai poate munci. Iar bărbatul se descurcă excelent.

Cu toate acestea, nu a scăpat de-a lungul timpului de bătaia de joc a unora dintre cei care veniseră să ia masa acolo.

Când unul dintre aceștia l-a jignit foarte tare, Andy a refuzat să-l mai servească și s-a dus la patronul restaurantului, care s-a prezentat la masa clientului pentru a tranșa problema.

La întrebarea ironică „de ce l-ați angajat?”, Mike a dat următorul răspuns:

„Angajăm oamenii evaluând experienţa lor, cunoştinţele şi pasiunea pentru muncă…Nu culoarea pielii, aspectul fizic, numărul de tatuaje, mărimea hainelor, apartenenţa religioasă şi starea de sănătate. Noi nu discriminăm! Dacă dv. o faceţi…Atunci vă rugăm să nu rezervaţi o masă la Grenache. Nu meritaţi timpul nostru, efortul sau RESPECTUL!”.

În plus, patronul a povestit incidentul și pe pagina de Facebook și a decis chiar să ia atitudine.

Mike le cere clienților care se simt ofensați să fie serviți la masă de o persoană cu autism să nu-i mai calce pragul, scrie Mirror.

 

×
Parteneri
Marcel Ciolacu dă asigurări: Sunt bani de salarii si pensii
x close