Efect neașteptat al mediatizării cazului cu românii care nu au plătit nota la restaurant. Ce a primit prin poștă un patron din Spania

de A.M.P    |    14 Mar 2017   •   17:48
Efect neașteptat al mediatizării cazului cu românii care nu au plătit nota la restaurant. Ce a primit prin poștă un patron din Spania Foto: pixabay.com

După evenimentele extrem de mediatizate din Spania în care cetățeni români au plecat de la diverse restaurante fără să plătească consumația, apare și primul caz în care un consumator își cere scuze după ce a plecat fără să plătească.

Proprietarul unui bar dintr-o mică localitate aflată în apropiere de Avila a primit prin poștă o scrisoare și 20 de euro din partea unui client care a plecat fără să plătească, scrie digi24.ro.

În mesajul scris , cel ce plecase în urmă cu 17 zile fără să plătească consumația îi cere scuze proprietarului susținând că fără să își dea seama a plecat de pe terasa barului după ce a consumat un sandviș o salata de beuf și a băut un suc.

 

Parteneri
x close