Antena 3 CNN Actualitate Inedit Experiment inedit al NASA. Cum a fost schimbat ADN-ul unui astronaut care a stat un an în spațiu. Rezultatele au fost comparate cu cele ale fratelui său geamăn

Sursa foto: Foto: captura Youtube
15 Mar 2018   •   21:29

Atunci când petreci un an în spațiu nu numai că vă schimbă viziunea asupra vieții, ci genele tale se transformă considerabil.

Rezultatele preliminare ale studiului ”Gemeni” al NASA arată că 7% din genele astronautului Scott Kelly nu au revenit la normal după ce s-a întors pe Pământ, cu doi ani în urmă.

Studiul arată ceea ce s-a întâmplat cu Kelly înainte, în timpul și după ce a petrecut un an la bordul Stației Spațiale Internaționale printr-o comparație amplă cu fratele lui geamăn, Mark, care a rămas pe Pământ.

NASA a aflat că gemenii, anterior identici, nu mai sunt genetic la fel, informează CNN.

Transformarea a 7% din ADN-ul lui Scott arată modificări pe termen lung, ce afectează cel puțin cinci căi biologice și funcții.

Cercetătorii au descoperit că spațiul cosmic este asociat cu inflamația crescută și schimbările drastice de nutrienți care afectează gena.

Subiecte în articol: astronaut experiment NASA teste