x close

"Aceasta este cea mai proastă idee de reclamă". Vezi despre ce produs şi idee este vorba

de G.S.    |    25 Mar 2012   •   20:03
"Aceasta este cea mai proastă idee de reclamă". Vezi despre ce produs şi idee este vorba 416 Galerie foto (1) Foto: huffingtonpost.com

Companie care produce votca Belvedere a primit critici foarte dure pentru una din cele mai recente campanii, conform Huffington Post.

Firma a postat pe Facebook o poză cu o femeie, terifiată, cuprinsă de un bărbat, din spate. Textul de pe imagine sugerează: "Spre deosebire de unii oameni, Belvedere te cuprinde uşor".

Bloggerii şi comentatori au lansat multe atacuri dure împotriva companiei, argumentând că imaginea are o mare implicare sexuală.

"Aceasta este cea mai proastă idee promoţională pe care am întâlnit-o în ultimele luni de zile, dacă nu chiar ani", a comentat un utilizator Facebook.

Citeşte mai multe despre:

Campanie votca Facebook retea critici
Parterneri
Parterneri
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri!
Nu, multumesc Accept
sati