Antena 3 CNN Actualitate Media "Aceasta este cea mai proastă idee de reclamă". Vezi despre ce produs şi idee este vorba

"Aceasta este cea mai proastă idee de reclamă". Vezi despre ce produs şi idee este vorba

"Aceasta este cea mai proastă idee de reclamă". Vezi despre ce produs şi idee este vorba
Sursa foto: Foto: huffingtonpost.com
25 Mar 2012   •   20:03

Companie care produce votca Belvedere a primit critici foarte dure pentru una din cele mai recente campanii, conform Huffington Post.

Firma a postat pe Facebook o poză cu o femeie, terifiată, cuprinsă de un bărbat, din spate. Textul de pe imagine sugerează: "Spre deosebire de unii oameni, Belvedere te cuprinde uşor".

Bloggerii şi comentatori au lansat multe atacuri dure împotriva companiei, argumentând că imaginea are o mare implicare sexuală.

"Aceasta este cea mai proastă idee promoţională pe care am întâlnit-o în ultimele luni de zile, dacă nu chiar ani", a comentat un utilizator Facebook.

×
Subiecte în articol: Campanie votca Facebook retea critici
Parteneri
Primul sondaj după ce Firea a intrat în cursa pentru Primăria Capitalei
x close