Antena 3 CNN Actualitate Media Antena 3, cea mai urmărită televiziune de ştiri din România şi în luna octombrie

Antena 3, cea mai urmărită televiziune de ştiri din România şi în luna octombrie

Antena 3, cea mai urmărită televiziune de ştiri din România şi în luna octombrie
04 Noi 2014   •   12:59

Aproape 3 milioane de telespectatori din mediul urban, cu vârstă de peste 18 ani au vizionat cel puţin un minut programele difuzate de Antena 3, în luna octombrie, conform cifrelor oferite de Kantar Media.

Antena 3 a condus topul televiziunilor de ştiri din România, cu o medie de 2,3% rating şi 9,6% cotă de piaţă, situându-se, totodată, pe locul 3 în piaţă, după Pro TV şi Antena 1.



În ceea ce priveşte clasamentul posturilor informative, Antena 3 a înregistrat audienţe mai mult decât duble faţă de următorul clasat.



Seara, în prime time, din poziţia de lider, postul nostru de ştiri a luat avans faţă de ceilalţi competitori direcţi, având o medie de 4,2% rating şi 8,8% share.



Comparativ cu luna octombrie 2013, toate tronsoanele orare au înregistrat creşteri de audienţă. Astfel, dimineaţa, în intervalul orar 6-10, când Nadina Câmpean, Marius Ioniţă şi Ela Crăciun îi întâmpină pe telespectatori cu „Ştirile dimineţii”, respectiv Ştirile de weekend şi „Numai de bine”, ratingul postului a crescut cu 36%, faţă de aceeaşi lună a anului trecut.



În Day Time (10-16), când se difuzează „Previziunile zilei cu Sabina Iosub”, „Se întâmplă în România cu Maria Coman”, Ştiri 12, Ştiri 14, prezentate de Mihaela Bîrzilă, Laura Nureldin şi Lorena Burlacu, „Esenţial cu Alina Petrescu” (15:00), dar şi „News Magazine cu Andreea Stroe”, “Income cu Adrian Măniuţiu” şi „Ediţie de weekend cu Ioana Răduca şi Cătălina Porumbel” (în weekend), postul a înregistrat o creştere de 57%.



De asemenea, în intervalul 16-19 (Access), când Antena 3 difuzează „Esenţial cu Alina Petrescu” (16:00), „100 de minute cu Alessandra Stoicescu”, Ştiri 16, Ştiri 18, „Ediţie de weekend” (17:00) şi „Secvenţial cu Adrian Ursu”, audienţa a crescut cu 81 de procente.



Creşteri s-au înregistrat şi în prime time, ratingul postului fiind cu 62% mai mare faţă de anul trecut, telespectatorii alegând să urmărească emisiunile „La ordinea zilei cu Dana Grecu şi Radu Tudor”, „antena3.ro/emisiuni/Subiectiv/" title="subiectiv">Subiectiv cu Răzvan Dumitrescu”, „Sinteza Zilei cu Mihai Gâdea”, „În gura presei cu Mircea Badea”, dar şi „Dincolo de ştiri cu Cristina Ţopescu”, „Q&A cu Alessandra Stoicescu”, „Panorama cu Oana Stănciulescu”, „Punctul de Întâlnire cu Radu Tudor” şi „În premiera cu Carmen Avram”.



În clasamentul celor mai urmărite emisiuni difuzate de posturile de ştiri, Antena 3 a condus detaşat prin numărul de poziţii ocupat consecutiv, „Sinteza Zilei cu Mihai Gâdea”, „Punctul de Întâlnire cu Radu Tudor”, „În premieră cu Carmen Avram”, „La ordinea zilei cu Dana Grecu şi Radu Tudor” şi „Subiectiv cu Răzvan Dumitrescu” alcătuind top 5 programe cu cel mai mare rating.





Producţii ca “În gura presei cu Mircea Badea”, “Numai de Bine”, “Se întâmplă în România cu Maria Coman”, “News magazine cu Andreea Stroe” şi “Esenţial cu Alina Petrescu” au câştigat competiţia cu emisiunile direct concurente în proporţie de 100% luna trecută, ceea ce înseamnă că au fost preferate de publicul fidel posturilor de ştiri la absolut fiecare difuzare (leadership).

Copyright ARMA DATA.

Antena 3 este singurul post de ştiri din România afiliat CNN International şi este parte a INTACT Media Group.

×
Subiecte în articol: antena3 lider de audienta
Parteneri
Data la care vom călători fără vize în America
x close