x close

Antena 3, cea mai urmărită televiziune de ştiri pentru a unsprezecea lună consecutiv

03 Dec 2014   •   11:31
Antena 3, cea mai urmărită televiziune de ştiri pentru a unsprezecea lună consecutiv

În luna cu cele mai importante evenimente politice ale anului, Antena 3 a fost cea mai urmărită televiziune de ştiri din România. Conform cifrelor oferite de Kantar Media, pe targetul 18+ urban, peste 3 milioane de telespectatori au urmărit cel puţin un minut din programele Antena 3.

Pe întreaga zi, Antena 3 a ocupat locul al treilea în clasamentul general, cu o medie de 2,8% rating şi 10,3% cotă de piaţă, după generalistele Pro TV şi Antena 1.



Comparativ cu celelalte posturi informative, postul nostru de ştiri a obţinut o audienţă mai mult decât dublă faţă de următorul clasat.



În prime time, cel mai disputat interval orar, Antena 3 a condus detaşat clasamentul la ştiri, cu o audienţă mai mult decât dublă faţă de următorul competitor direct, 4,9% rating şi 9,6% cotă de piaţă, şi a ocupat locul 3 în piaţă, după cele mai puternice generaliste.





Comparativ cu luna noiembrie 2013, toate tronsoanele orare au înregistrat creşteri de audienţă. Astfel, în intervalul orar 6-10, când Nadina Câmpean, Marius Ioniţă şi Ela Crăciun îi întâmpină pe telespectatori cu „Ştirile dimineţii”, respectiv Ştirile de weekend şi „Numai de bine”, ratingul postului a crescut cu 64%, faţă de aceeaşi lună a anului trecut.



În Day Time (10-16), când la Antena 3 se difuzează „Previziunile zilei cu Sabina Iosub”, „Se întâmplă în România cu Maria Coman”, Ştiri 12, Ştiri 14, prezentate de Mihaela Bîrzilă, Laura Nureldin şi Lorena Burlacu, „Esenţial cu Alina Petrescu” (15:00), dar şi „News Magazine cu Andreea Stroe”, “Income cu Adrian Măniuţiu” şi „Ediţie de weekend cu Ioana Răduca şi Cătălina Porumbel” (în weekend), postul a înregistrat o creştere de 87%.



De asemenea, în intervalul 16-19 (Access), când se difuzează „Esenţial cu Alina Petrescu” (16:00), „100 de minute cu Alessandra Stoicescu”, Ştiri 16, Ştiri 18, „Ediţie de weekend” (17:00) şi „Secvenţial cu Adrian Ursu”, audienţa a crescut cu 76 de procente.



Şi în prime time, faţă de anul trecut, ratingul postului a crescut cu 69%, telespectatorii alegând să urmărească emisiunile „La ordinea zilei cu Dana Grecu şi Radu Tudor”, „Subiectiv cu Răzvan Dumitrescu”, „Sinteza zilei cu Mihai Gâdea”, „În gura presei cu Mircea Badea”, dar şi „Dincolo de ştiri cu Cristina Ţopescu”, „Q&A cu Alessandra Stoicescu”, „Panorama cu Oana Stănciulescu”, „Punctul de întâlnire cu Radu Tudor” şi „În premiera cu Carmen Avram”.



În topul celor mai urmărite emisiuni difuzate de posturile de ştiri, Antena 3 ocupă cele mai multe poziţii, „Sinteza zilei cu Mihai Gâdea”, „Punctul de întâlnire cu Radu Tudor”, „În premieră cu Carmen Avram”, „La ordinea zilei cu Dana Grecu şi Radu Tudor” şi „Subiectiv cu Răzvan Dumitrescu” poziţionându-se pe primele 5 locuri.



Producţii ca “Secvenţial cu Adrian Ursu”, “Se întâmplă în România cu Maria Coman”, “Q&A cu Alessandra Stoicescu”, “Esenţial cu Alina Petrescu” şi “Numai de Bine” au câştigat competiţia cu emisiunile direct concurente în proporţie de 100% luna trecută, ceea ce înseamnă că au fost preferate de publicul fidel posturilor de ştiri la absolut fiecare difuzare (leadership).

Copyright ARMA DATA.

Antena 3 este singurul post de ştiri din România afiliat CNN International şi este parte a INTACT Media Group.

Citeşte mai multe despre:

antena3 lider de audienta
Parterneri
Parterneri
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri!
Nu, multumesc Accept
sati