Antena 3 CNN Actualitate Media Antena 3 este numărul 1 şi în luna iulie

Antena 3 este numărul 1 şi în luna iulie

Antena 3 este numărul 1 şi în luna iulie
01 Aug 2014   •   19:37

Conform cifrelor oferite de Kantar Media, pe targetul 18+ urban, peste 2.800.000 de telespectatori au ales să urmărească cel puţin un minut din programele Antena 3.

La nivelul întregii zile, Antena 3 a înregistrat o medie de 2,1% rating şi 9,7% cotă de piaţă, şi o creştere de 40 procente faţă de luna iulie a anului trecut, poziţionându-se pe primul loc în clasamentul televiziunilor informative şi pe locul al treilea în clasamentul general.



În prime time, când Antena 3 difuzează emisiunile „La ordinea zilei cu Dana Grecu şi Radu Tudor”, „antena3.ro/emisiuni/Subiectiv/" title="subiectiv">Subiectiv cu Răzvan Dumitrescu”, „Sinteza Zilei cu Mihai Gâdea”, „În gura presei cu Mircea Badea”, dar şi „Dincolo de ştiri cu Cristina Ţopescu”, „Q&A cu Alessandra Stoicescu”, „Panorama cu Oana Stănciulescu”, „Punctul de Întâlnire cu Radu Tudor” (în weekend), postul nostru de ştiri a obţinut o medie de 4,2% rating şi 10% share, cu creştere de 56% a ratingului mediu, faţă de iulie 2013.


 

Dimineaţa, în intervalul orar 6-10, când Antena 3 difuzează „Ştirile dimineţii cu Nadina Câmpean şi Marius Ioniţă”, dar şi Ştiri de weekend şi „Numai de bine” (în weekend), ratingul postului a crescut cu 33%, faţă de aceeaşi lună a anului trecut.

În Day Time (10-16), când pe post se pot urmări emisiunile „Previziunile zilei cu Sabina Iosub”, „Se întâmplă în România cu Maria Coman”, Ştiri 12,  Ştiri 14, prezentate de Mihaela Bîrzilă, Laura Nureldin şi Lorena Burlacu, „Esenţial cu Alina Petrescu” (15:00), dar şi „News Magazine cu Andreea Stroe” şi „Ediţie de weekend cu Ioana Răduca şi Cătălina Porumbel” (în weekend), Antena 3 a înregistrat o creştere de 36%, faţă de iulie 2013.

De asemenea, în intervalul 16-19 (Access), mai exact intervalul programelor „Esenţial cu Alina Petrescu” (16:00), „100 de minute cu Alessandra Stoicescu”, Ştiri 16, Ştiri 18, „Ediţie de weekend” (17:00) şi „Secvenţial cu Adrian Ursu”, audienţa Antena 3 a crescut cu 56 de procente.

În topul celor mai urmărite emisiuni difuzate de posturile informative, Antena 3 conduce detaşat prin numărul de poziţii ocupat, „Sinteza Zilei cu Mihai Gâdea”, „Q&A cu Alessandra Stoicescu”, „Punctul de Întâlnire cu Radu Tudor”, „Subiectiv cu Răzvan Dumitrescu” şi „Panorama cu Oana Stănciulescu” alcătuind top 5 programe cu cel mai mare rating.


 

Clasamentul în funcţie de media cotei de piaţă, pe intervale orare, este condus tot de Antena 3 pe nişa de ştiri, „Ştirile dimineţii cu Nadina Câmpean şi Marius Ioniţă” (6:00) conducând intervalul orar 6-10 (Morning), cu o medie de 11,4%, în timp ce în Day Time, „Previziunile zilei cu Sabina Iosub” a fost emisiunea cu cel mai mare share din luna iulie – 11,8%, iar „Esenţial cu Alina Petrescu” a condus Access, cu 11,5%.  În Prime Time, pe primul loc s-a aflat „Sinteza Zilei cu Mihai Gâdea”, cu o medie de 13% share, urmat de „În gura presei cu Mircea Badea”, cu 10,4%.

De asemenea, emisiuni ca „Dincolo de ştiri cu Cristina Ţopescu”, „Numai de bine”, „Se întâmplă în România cu Maria Coman”, „Secvenţial cu Adrian Ursu” şi „În gura presei cu Mircea Badea” au câştigat competiţia cu programele direct concurente în proporţie de 100%, ceea ce înseamnă că au fost preferate de publicul fidel posturilor de ştiri la absolut fiecare difuzare (leadership).


 

Copyright ARMA DATA. 

Antena 3 este singurul post de ştiri din România afiliat CNN International şi este parte a INTACT Media Group.

 

×
Subiecte în articol: antena3 lider de audienta
Parteneri
Harta salariilor din România. Zonele unde angajații sunt plătiți cel mai bine
x close