x close

Antena 3, lider al posturilor de știri pe targetul comercial în ziua de 14 februarie

15 Feb 2017   •   16:24
Antena 3, lider al posturilor de știri pe targetul comercial în ziua de 14 februarie

Antena 3 a fost cel mai urmarit post informativ din Romania in ziua de 14 februarie, cand ordonanta 14 a fost adoptata in Senat cu unanimitate de voturi. Conform Kantar media, Antena3 a inregistrat o medie de 9.1% market share si s-a situat pe locul intai in clasamentul posturilor de stiri, in randul publicului din mediul urban de peste 18 ani. Antena 3 a ocupat prima pozitie si pe targetul comercial, 18-49urban, cu o medie de 3.1% cota de piata.

Obiectiv cu Oana Zamfir, 100 de minute cu Alessandra Stoicescu, La ordinea zilei cu Dana Grecu si Radu Tudor, Sinteza Zilei cu Mihai Gadea, In gura presei cu Mircea Badea si Stirile orei 1 sunt programele care au atras cel mai mare numar de telespectatori din targetul comercial.

La nivel national, peste 4.600.000 de telespectatori au urmarit Antena 3 cel putin un minut si va multumim pentru aceasta.

Antena 3 este singurul post de stiri din Romania afiliat CNN International.

Citeşte mai multe despre:

audiente antena3 antena 3 hd
Parterneri
Parterneri
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri!
Nu, multumesc Accept
sati