x close

Antena 3, liderul posturilor informative şi în luna septembrie

02 Oct 2014   •   17:51
Antena 3, liderul posturilor informative şi în luna septembrie

Antena 3 a condus clasamentul televiziunilor de ştiri din România şi în luna septembrie, cu o medie de 2,3% rating şi 10,3% share la nivelul întregii zile, situându-se în acelaşi timp pe locul 3 în ierarhia generală, după Pro TV si Antena 1, pe targetul 18+ urban, conform cifrelor oferite de Kantar Media.



Comparativ cu celelalte posturi de ştiri din clasament, Antena 3 a obţinut cifre mai mult decât duble faţă de următorul clasat.



În cel mai disputat interval orar, Antena 3 şi-a consolidat avansul faţă de concurenţii direcţi, cu o medie de 4,4% rating şi 10% share, televiziunea de nişă ocupând şi locul 3 în clasamentul tuturor posturilor TV din România, imediat după cele mai puternice generaliste.




Antena 3 este un jucător foarte important pe piața TV din România, cu o medie a cotei de piaţă de 8,9%, pe întreaga zi, şi 8,6%, în prime time, înregistrată în perioada ianuarie - septembrie, performanţă care poziţionează televiziunea de nisă pe locul 3 la nivelul întregii piețe, după Pro TV și Antena 1.



Încă de la lansare, Antena 3 a avut o creştere de audienţă constantă. La nivelul nișei de știri, Antena 3 este lider absolut de audiență (încă din 2011), iar în momentul de faţă are o cotă de piaţă dublă faţă de competitorul direct, România TV.



O analiză pe primele 9 luni ale anului arată că Antena 3 ocupă poziţia a treia în piaţă în fiecare tronson orar, iar în Day Time (10-16) Antena 3 chiar urcă un loc, pe poziţia a doua, după Antena 1.



Încă de la începutul anului, Antena 3 domină piaţa talk show-urilor şi a dezbaterilor politico-sociale. În top 25 de programe difuzate de canalele de ştiri, Antena 3 este prezentă cu 19 producţii. În luna septembrie, top 5 programe cu cel mai mare rating este alcătuit din “Ediţie specială”, “Sinteza zilei cu Mihai Gâdea”, “În premieră cu Carmen Avram”, “Subiectiv cu Răzvan Dumitrescu” şi “Punctul de întâlnire cu Radu Tudor”.

De altfel, “Sinteza zilei cu Mihai Gâdea” este cel mai de succes talk show în 2014 (ianuarie – septembrie), aproximativ 500.000 de telespectatori urmărind fiecare ediţie.



Comparativ cu luna septembrie 2013, absolut toate tronsoanele orare au înregistrat creşteri de audienţă. Astfel, dimineaţa, în intervalul orar 6-10, când Nadina Câmpean, Marius Ioniţă şi Ela Crăciun îi întâmpină pe telespectatori cu „Ştirile dimineţii”, respectiv Ştirile de weekend şi „Numai de bine”, ratingul postului a crescut cu 18%, faţă de aceeaşi lună a anului trecut.



În Day Time (10-16), când se difuzează „Previziunile zilei cu Sabina Iosub”, „Se întâmplă în România cu Maria Coman”, Ştiri 12, Ştiri 14, prezentate de Mihaela Bîrzilă, Laura Nureldin şi Lorena Burlacu, „Esenţial cu Alina Petrescu” (15:00), dar şi „News Magazine cu Andreea Stroe”, “Income cu Adrian Măniuţiu” şi „Ediţie de weekend cu Ioana Răduca şi Cătălina Porumbel” (în weekend), postul a înregistrat o creştere de 40%.



De asemenea, în intervalul 16-19 (Access), când Antena 3 difuzează „Esenţial cu Alina Petrescu” (16:00), „100 de minute cu Alessandra Stoicescu”, Ştiri 16, Ştiri 18, „Ediţie de weekend” (17:00) şi „Secvenţial cu Adrian Ursu”, audienţa a crescut cu 59 de procente.



Cifrele cresc şi în prime time cu 63%, un număr mare de telespectatori alegând să urmărească emisiunile „La ordinea zilei cu Dana Grecu şi Radu Tudor”, „Subiectiv cu Răzvan Dumitrescu”, „Sinteza zilei cu Mihai Gâdea”, „În gura presei cu Mircea Badea”, dar şi „Dincolo de ştiri cu Cristina Ţopescu”, „Q&A cu Alessandra Stoicescu”, „Panorama cu Oana Stănciulescu”, „Punctul de întâlnire cu Radu Tudor” şi „În premiera cu Carmen Avram”.



Producţii ca “În gura presei cu Mircea Badea”, “Income cu Adrian Măniuţiu”, “100 de minute cu Alessandra Stoicescu”, “News magazine cu Andreea Stroe” şi “Esenţial cu Alina Petrescu” au câştigat competiţia cu emisiunile direct concurente în proporţie de 100% luna trecută, ceea ce înseamnă că au fost preferate de publicul fidel posturilor de ştiri la absolut fiecare difuzare (leadership).

În luna septembrie, 2.785.000 de telespectatori au urmărit cel puţin un minut programele Antena 3, iar zilnic, de la începutul anului, postul de ştiri este vizionat în medie de aproximativ 3.000.000 de români.

Publicul Antena 3 este în majoritate unul educat. O cercetare a profilului telespectatorilor Antena 3 în primele 9 luni ale anului, pe intervalul orar 02:00 – 26:00, în mediul urban, indică un procent de 45,1% telespectatori cu studii medii şi 34,4% cu studii superioare. Programele Antena 3 atrag în mare măsură şi un public cu venituri peste medie, aproximativ 50% din cei care urmăresc postul nostru de ştiri fiind parte din segmentul AB, adica sunt persoane care deţin funcţii de conducere, profesionişti şi specialişti din diferite domenii.

Copyright ARMA DATA.

Antena 3 este singurul post de ştiri din România afiliat CNN International şi este parte a INTACT Media Group.

Citeşte mai multe despre:

lider de audienta antena3
Parterneri
Parterneri
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri!
Nu, multumesc Accept
sati