x close

Emisiunile Antenei 3, cele mai urmărite producţii pe nişa de ştiri

03 Mai 2013   •   12:13

În luna aprilie, conform Kantar Media, nu mai puţin de 14 producţii Antena 3 au avut un procent de leadership 100%, ceea ce inseamna ca absolut fiecare editie a fiecarei emisiuni cu procent de 100% a fost preferata de telespectatori în detrimentul celorlalte productii difuzate de posturile informative pe acelaşi tronson orar.



La nivelul întregii zile, pe targetul 18+ urban, pe nişa de ştiri, Antena 3 a fost pe primul loc în clasament, înregistrând o medie de 1,5% rating şi 6,3% cotă de piaţă, o audienţă triplă faţă de următorul clasat, România TV, cu o medie de 0,6% rating şi 2,5% cotă de piaţă.

Şi în prime time Antena 3 a rămas lider, cu o medie de 2,7% rating şi 5,9% share, tot la o diferenţă aproape triplă faţă de următorul clasat, B1 TV (1% rating şi 2,1% share).

În topul emisiunilor difuzate de posturile de ştiri, primele 13 poziţii au fost ocupate de producţii ale Antenei 3, „Sinteza Zilei cu Mihai Gâdea”, „În premieră cu Carmen Avram”, „Subiectiv cu Răzvan Dumitrescu”, „Q&A cu Alessandra Stoicescu şi „Punctul de întâlnire cu Radu Tudor” alcătuind top 5.



Copyright ARMA DATA. 

Antena 3 este singurul post de ştiri din România afiliat CNN International şi este parte a INTACT Media Group.

 

 

Citeşte mai multe despre:

Antena 3 Kantar Media lider de audienta
Parterneri
Parterneri
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri!
Nu, multumesc Accept
sati