Româncele, ?produse de export?? Aşa sunt prezentate într-o emisiune germană

04 Mai 2010   •   22:16
Româncele, ?produse de export?? Aşa sunt prezentate într-o emisiune germană

În mijlocul crizei economice, România iese pe piaţă cu un nou ?produs de export": femeile. Aşa sunt prezentate reprezentantele sexului frumos din ţara noastră în cadrul unui reality show difuzat de postul de televiziune german RTL. Emisiunea se numeşte "Mitten im Leben/ În mijlocul vieţii" şi prezintă încercarea unui german de a-şi găsi soţie în România, informează Deutsche Welle.

Jurnaliştii din Germania susţin că România nu este căutată de bărbaţii germani pentru potenţialul său turistic sau de business, ci pentru că este "o perfectă şi uriaşă piaţă matrimonială".

"Ce caută germanii şi mai ales... ce găsesc la poarta lui Dracula? Pentru bărbaţii germani disperaţi, prinşi, la vârsta a doua, într-o ameţitoare criză existenţială, Rusia, Thailanda, Ucraina şi Filipinele au ceva foarte important în comun. Nu e vorba despre destinaţii de vacanţă preferate şi nici de eventuale oportunităţi de afaceri. Germanii, nişte veritabili sentimentali, preocupaţi de problemele inimii, îşi caută pătimaşi iubirea, dincolo de graniţe", au mai scris jurnaliştii Deutsche Welle.

"Din primele minute ale emisiunii, România trece garantat pe locul I în topul preferinţelor telespectatorilor germani, amatori de astfel de aventuri: dacă nu din alte alte motive, cel puţin pentru că nici Thailanda, nici Filipinele sau alte destinaţii exotice nu-l oferă în pachetul ?all inclusive" pe Dracula", adaugă Deutsche Welle.

Cunoscutul post de televiziune privat din Germania, RTL, prezintă în cadrul reality-show-ului ?Mitten im Leben? aventurile lui Thomas care porneşte alături de fratele său în căutarea viitoarei mirese în Transilvania.

Antena3.ro

Parteneri
x close