Românii au ales Antena 3 şi în luna iunie

01 Iul 2014   •   20:55
Românii au ales Antena 3 şi în luna iunie

 În luna iunie, Antena 3 a înregistrat audienţe impresionante, adjudecându-şi încă o dată poziţia de lider în topul televiziunilor de ştiri. Conform cifrelor Kantar Media, pe targetul 18+ urban, peste 2.800.000 telespectatori au urmărit cel puţin un minut din emisiunile Antena 3.

La nivelul întregii zile, Antena 3 a înregistrat o medie de 2,2% rating şi 9,7% cotă de piaţă, şi o creştere de 47 de procente, faţă de luna iunie a anului trecut, impunându-se astfel pe primul loc la ştiri şi pe locul al treilea în clasamentul general.



În prime time, când Antena 3 difuzează emisiunile „La ordinea zilei cu Dana Grecu şi Radu Tudor”, „Subiectiv cu Răzvan Dumitrescu”, „Sinteza zilei cu Mihai Gâdea”, „În gura presei cu Mircea Badea”, dar şi „Dincolo de ştiri cu Cristina Ţopescu”, „Q&A cu Alessandra Stoicescu”, „Panorama cu Oana Stănciulescu”, „Punctul de întâlnire cu Radu Tudor” şi „În premieră cu Carmen Avram” (în weekend), postul nostru de ştiri a obţinut o medie de 4,2% rating şi 9,4% share, ratingul mediu din acest interval înregistrând o creştere de 50%, faţă de iunie 2013.



Dimineaţa, în intervalul orar 6-10, când Nadina Câmpean, Marius Ioniţă şi Ela Crăciun îi întâmpină pe telespectatori cu „Ştirile dimineţii”, respectiv Ştirile de weekend şi „Numai de bine”, ratingul postului a crescut cu 30%, faţă de aceeaşi lună a anului trecut.

În Day Time (10-16), când publicul urmăreşte emisiunile „Previziunile zilei cu Sabina Iosub”, „Se întâmplă în România cu Maria Coman”, Ştiri 12, Ştiri 14, prezentate de Mihaela Bîrzilă, Laura Nureldin şi Lorena Burlacu, „Esenţial cu Alina Petrescu” (15:00), dar şi „News Magazine cu Andreea Stroe” şi „Ediţie de weekend cu Ioana Răduca şi Cătălina Porumbel” (în weekend), postul a înregistrat o creştere de 40%.

De asemenea, în intervalul 16-19 (Access), când Antena 3 difuzează „Esenţial cu Alina Petrescu” (16:00), „100 de minute cu Alessandra Stoicescu”, Ştiri 16, Ştiri 18, „Ediţie de weekend” (17:00) şi „Secvenţial cu Adrian Ursu”, audienţa a crescut cu 88 de procente.

Topul celor mai urmărite emisiuni difuzate de televiziunile informative este dominat de Antena 3, „Sinteza zilei cu Mihai Gâdea”, „Q&A cu Alessandra Stoicescu”, „Subiectiv cu Răzvan Dumitrescu”, „În premieră cu Carmen Avram” şi „Punctul de întâlnire cu Radu Tudor” alcătuind top 5 programe cu cel mai mare rating.



Clasamentul în funcţie de media cotei de piaţă, pe intervale orare, este condus tot de Antena 3 pe nişa de ştiri, „Ştirile dimineţii cu Nadina Câmpean şi Marius Ioniţă” conducând intervalul orar 6-10 (Morning), cu o medie de 11,8%, în timp ce „Esenţial cu Alina Petrescu” a fost emisiunea cu cel mai mare share din luna iunie, în Day Time şi Access: 12,3%, respectiv 10%. „Sinteza zilei cu Mihai Gâdea” a condus cel mai disputat interval orar, Prime Time, cu o medie de 12,6% share.

De asemenea, emisiuni ca „100 de minute cu Alessandra Stoicescu”, "In gura presei cu Mircea Badea", „Numai de bine”, "Panorama cu Oana Stănciulescu” şi „Secvenţial cu Adrian Ursu” au câştigat competiţia cu programele direct concurente în proporţie de 100%, ceea ce înseamnă că au fost preferate de publicul fidel posturilor de ştiri la absolut fiecare difuzare (leadership).



Recordul de audienţă în luna iunie pentru Antena 3 a fost obţinut la difuzarea finalei Roland Garros, dintre Simona Halep – Maria Sharapova, când postul de nişă a înregistrat o medie de 12,2% rating şi 33,7% share.


Copyright ARMA DATA.

Antena 3 este singurul post de ştiri din România afiliat CNN International şi este parte a INTACT Media Group.

x close