Antena 3 CNN Actualitate Media Televiziunile Intact Media Group au zece puncte avans față de posturile CME in day time

Televiziunile Intact Media Group au zece puncte avans față de posturile CME in day time

Televiziunile Intact Media Group au zece puncte avans față de posturile CME in day time
04 Mar 2013   •   15:22
Luna februarie a anului 2013 aduce creșteri a cotei de piață televiziunilor Intact Media Group pe majoritatea intervalelor orare, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, atat pe targetul All Urban, cât și pe cel comercial, alcătuit din persoane cu vârste cuprinse între 18 si 49 de ani. Cele mai mari salturi au  fost înregistrate  în Day Time și Access, când aprecierea este de 1,9, respectiv 1,8 puncte.




Totodata, posturile IMG își păstrează supremația în Whole Day, Day Time, Access si Late Fringe, surclasand principalul competitor, trustul CME. Astfel, in Whole Day (interval de măsurare 24 de ore), posturile Intact au o creștere a cotei de piață de 1,1 puncte comparativ cu februarie 2012, iar, in 2013, continuă să conducă în clasamentul audiențelor.





O uriașă diferență între cota de piață înregistrată de televiziunile celor două trusturi se află în Day Time: dacă CME are, în februarie 2013, 13,1% market share, IMG conduce detașat clasamentul în aceeași lună cu 23,3% market share, cu mai mult de zece puncte diferență. De altfel, comparativ cu februarie 2012, cifrele înregistrate de televiziunile IMG se înscriu pe o pantă ascendentă, iar cele ale CME pe una descendentă. Emisiunile"Antenelor” care au performat în acest interval orar sunt Observatorul orei 13,00, apoi “Mireasă pentru fiul meu, show-ul prezentat de Mirela Boureanu Vaida,  lider de audiență într-o proporție covârșitoare, dar și  În gura presei”, cu Mircea Badea, sau "Previziunile zilei de la Antena 3, talk-show care îi are la pupitru pe Sabina Iosub și Niels Schnecker. Intact Media Group este lider de audiența în Day Time și pe publicul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. 






Access este un alt interval orar în care televiziunile IMG domină clasamentul realizat în funcție de cota de piață înregistrată. “Antenele” rămân pe primul loc cu 23,7% market share, urmate de posturile CME, cu 20,4% market share. Acces direct, show-ul prezentat de Simona Gherghe,  este cea mai urmărită emisiune a după-amiezelor în trustul Intact, cu o cotă de piață de 19,2% pe All Urban. Emisiunile care au contribuit la lidership-ul televiziunilor Intact Media Group in Acces sunt și Observatorul orei 16,00, prezentat de Mihaela Călin, Mireasă pentru fiul meu (Mirela Boureanu Vaida), talk-show Alessandrei Stoicescu,  100 de minute, dar si Știrile orei 18,00 de la Antena 3.






Și în Late Fringe (23,00 – 02,00) posturile IMG sunt pe primul loc în topul audiențelor în funcție de cota de piață înregistrată în februarie. Pe locul al doilea se situează CME, la 0,6  puncte diferență. ÎN acest interval orar sunt difuzate emisiuni precum “Un show pacatos”, care a sărbătorit pe 25 februarie cinci ani de la prima emisie,  În gura presei”, producție realizată și prezentată de Mircea Badea. Știrile Antenei 3 transmise în acest interval orar au contribuit de asemenea la inregistrarea cotei de piață de 20,3%, dar și talk-show-ul lui Victor Ciutacu, Vorbe grele.




 



×
Subiecte în articol: Intact Media Group lider de audienta
Parteneri
Ministrul Agriculturii, prima reacție în scandalul puilor vopsiţi
x close