Antena 3 CNN Actualitate Mesajul ferm al premierului Dacian Cioloș pentru cei care critică Guvernul: Le cer să pună în practică ceea ce cer altora să facă

Mesajul ferm al premierului Dacian Cioloș pentru cei care critică Guvernul: Le cer să pună în practică ceea ce cer altora să facă

Sursa foto: Foto: facebook
02 Feb 2016   •   10:28

Premierul Dacian Cioloș a postat luni noapte, pe Facebook, un mesaj adresat celor care critică Guvernul.

„Astăzi a fost o zi grea. Am încercat să iau decizia cea mai înțeleaptă, pornind de la o anumită ordine a lucrurilor, care ar trebui să stea la baza schimbării pe care ne-o dorim. O ordine care îl pune pe fiecare la locul lui, pentru a-și asuma răspunderea dată de poziția pe care o are. Nu vreau să dau lecții nimănui. Îi rog doar, cu respect și incredere, pe cei care învinuiesc guvernul de teamă sau lipsă de responsabilitate, să pună în practică ceea ce cer altora să facă. Schimbarea poate veni și din dezordine, dar cred că e mai solidă dacă ea vine din ordinea firească a lucrurilor”, a scris premierul.

Discuții cruciale au avut loc, luni după-amiază, la Palatul Cotroceni. Premierul Dacian Cioloș s-a întânit cu președintele Klaus Iohannis pentru a discuta despre strategia pe care o va adopta guvernul de tehnocrați în scandalul alegerilor locale. Dacian Cioloş a declarat, după întâlnire, că nu există o majoritate parlamentară care să susţină revenirea la alegerea edililor în două tururi de scrutin, astfel că legea trebuie asumată în Parlament, iar Guvernul va sprijini acest demers.

×
Subiecte în articol: Dacian Cioloş guvern Klaus Iohannis
Salariul minim nu mai crește de la 1 iulie 2024