Noi restricții de călătorie pentru români. Zboruri spre și dinspre zece state, suspendate de autorități

de Cristina Tudorache    |    21 Iul 2020   •   22:52
Noi restricții de călătorie pentru români. Zboruri spre și dinspre zece state, suspendate de autorități Antena3

Compania aeriană TAROM a anunțat că din cauza ”restricțiilor de călătorie impuse de către autorități”, va suspenda zborurile comerciale către și dinspre 7 țări, până pe 15 august. Și Wizz Air a suspendat toate rutele dintre România şi Suedia, Portugalia, Israel şi Emiratele Arabe Unite, până pe 31 iulie inclusiv.

Conform anunțului companiei de stat Tarom, nu se vor efectua zboruri către și dinspre șapte state:

  1. Egipt 
  2. Israel 
  3. Iordania 
  4. Moldova 
  5. Serbia 
  6. Turcia 
  7. Liban

Restricțiile de călătorie sunt valabile până pe 15 august, iar compania Tarom anunță că biletele pot fi reprogramate pentru date viitoare, fără taxe de modificare sau pot fi rambursate.

De la restricții sunt exceptate anumite categorii de curse aeriene, precum cele care transportă mărfuri (cursele cargo), cursele speciale de intervenție solicitate de către autorități, cursele medicale, cursele care transportă personal de îngrijire sau muncitori sezonieri în agricultură, dar și zborurile de repatriere (chartere speciale).

Zboruri suspendate de Wizz Air până pe 31 iulie

Wizz Air a suspendat toate rutele dintre România şi patru state până pe 31 iulie inclusiv, din cauza restricţiilor de călătorie impuse de autorităţile române, informează operatorul aerian low-cost.

Wizz Air nu va efectua zboruri către și dinspre patru state:

  1. Suedia
  2. Portugalia
  3. Israel
  4. Emiratele Arabe Unite

Totodată, din cauza restricţiilor introduse de autorităţile austriece, zborurile dintre România şi Austria sunt suspendate până la aceeaşi dată, precizează sursa citată.

“Pasagerii cu rezervări afectate de suspendarea zborurilor vor fi informaţi automat prin e-mail dacă au rezervat direct pe wizzair.com sau prin aplicaţia pentru mobil. Clienţii vor primi automat în contul de client WIZZ 120% din valoarea achitată pentru călătorie, sumă care poate fi folosită în următoarele 24 de luni pentru achiziţia de produse şi servicii Wizz Air. Pasagerii pot alege rambursarea banilor - care va dura mai mult - şi vor fi informaţi despre paşii necesari pentru un transfer bancar sau transferul către un card bancar printr-un e-mail separat. În acest caz, clienţii vor putea primi doar 100% din suma achitată iniţial. Pasagerii care şi-au făcut rezervările prin intermediul agenţiilor de turism - inclusiv agenţiile de turism online - trebuie să ia legătura cu agenţia de unde şi-au cumpărat biletele”, se arată în comunicatul Wizz Air citat de Agerpres.

Parteneri
x close