×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Noua ?magistrală albastră?: canalul Bucureşti-Dunăre în 5 ani

25 Noi 2008   •   03:29
Noua ?magistrală albastră?: canalul Bucureşti-Dunăre în 5 ani  16
Dacă ritmul de construire al autostrăzilor din România este aproape de zero, în schimb guvernul doreşte să mai demareze un proiect ambiţios- o ?magistrală albastră? între Dunăre şi Bucureşti.
În acest sens, Ministerul Transporturilor a preluat deja proiectul realizat de Apele Române. Conform acestuia, canalul navigabil va fi gata în 2014 şi va costa 500 milioane de euro, scrie Gândul.
De altfel, guvernul susţine că termenul de construcţie efectivă va dura doar 4 ani, din iulie 2010 până în 2014. Timp de doi ani, ar trebui să se realizeze studiul de fezabilitate, procedurile de achiziţie pentru acesta, şi elaborarea. Pentru realizarea acestui ?plan măreţ?, guvernul promite 10.000 de locuri de muncă, deşi proiectul va fi realizat prin concesiune de lucrări.
Finanţele vor veni din bugetul României şi din fonduri structurale, pentru ca Bucureşti să devină a cincea capitală cu acces la Dunăre după Viena, Bratislava, Budapesta şi Belgrad.
?La ritmul în care se construiesc la noi autostrăzi, mi se pare mai eficient să investim în acest canal pentru a beneficia de cei 1.000 de kilometri de autostradă albastră care este fluviul Dunărea?, declara directorul general al Administraţiei Canalelor Navigabile, Ovidiu Cupşa.
Antena3.ro

sati