×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

O locomotivă de epocă, expusă la Dej. Vezi cât a durat drumul ei până aici

de M.Z.   •   10 Aug 2011   •   12:19
O locomotivă de epocă, expusă la Dej. Vezi cât a durat drumul ei până aici 418
Foto: Videonews
După ce a făcut un drum care a durat trei zile şi a fost supusă timp de trei luni unei munci de recondiţionare, o locomotivă veche de peste 100 de ani a fost expusă în faţa depoului din Dej. Bătrâna locomotivă a fost adusă aici de la depoul din Sub Cetate, care s-a desfiinţat.

Locomotiva expusă la Dej a fost fabricată la comandă, în urmă cu aproape 100 de ani, pentru căile ferate din Austria.

"A fost în circulaţie până în 1978, când linia a fost închisă, iar ulterior desfiinţată. Locomotiva face parte dintr-un lot de şapte bucăţi comandate special în Austria pentru această linie de cale ferată. Dintre cele şapte, se mai păstrează în ţară doar cinci", a declarat Florin Nan, de la depoul din Dej.

Drumul de trei zile pe care l-a parcurs locomotiva nu a fost lipsit de peripeţii.

"Am venit cu o viteză maximă de 25 de km pe oră şi am făcut pe drum aproape trei zile. Am avut o estacadă situată la limita înălţimii, la care am trecut cu o toleranţă de un milimetru şi am fost nevoiţi să demontăm coşul locomotivei, ca să putem trece pe sub linia de înaltă tensiune", povesteşte Florin Nan.

Bătrâna locomotivă a fost adusă de pe calea ferată până în faţa depoului din Dej, cu ajutorul unei linii construită provizoriu. Locomotiva va rămâne la Depoul din Dej alături de celelalte expuse deja aici.
 
Get Adobe Flash player

credite ipotecare VreauCredit.ro

Biletul Zilei
Ponturi Pariuri
Case de Pariuri
sati