Antena 3 CNN Actualitate O maşină din 1982 cu volan pe dreapta a trecut de testul de la Registrul Auto Român | Explicaţia specialiştilor

O maşină din 1982 cu volan pe dreapta a trecut de testul de la Registrul Auto Român | Explicaţia specialiştilor

Un Beauford Series 3 Sports, o mașină fabricată în UK în 1982, pe platforma automobilelor Ford, cu volan pe dreapta a trecut de testul inspectorilor de la Registrul Auto Român.

O maşină din 1982 cu volan pe dreapta a trecut de testul de la Registrul Auto Român | Explicaţia specialiştilor
Sursa foto: Facebook RAR
de Claudia Popovici    |    10 Iun 2022   •   23:32

"Colegii noștri de la RAR Vaslui au avut plăcerea să vadă un Beauford Series 3 Sports, o mașină fabricată în UK în 1982, pe platforma automobilelor Ford.

Autovehiculul are un motor pe benzină de 2.0L cu patru cilindri în linie și a fost deținut de un colecționar din Regatul Unit.

››› Vezi galeria foto ‹‹‹

Actualul proprietar din România spune că, în ciuda așteptărilor, mașina se conduce ușor, iar weekendul trecut a parcurs cu ea 500 de km", scrie RAR pe pagina de Facebook a instituţiei.

Un Jaguar XK 140 SE din 1957 a ajuns la RAR Olt

"O frumusețe clasică la RAR Olt: Jaguar XK 140 SE. Fabricat în 1957, acest model era dotat cu un motor pe benzină de 3,4L și dezvolta aproximativ 210 CP. Testele de viteză realizate de piloți profesioniști din acele vremuri au arătat că mașina putea rula cu o viteză maximă de 200 km/h", mai scrie RAR.

1000 de ateliere auto din ţară, verificate de RAR. Avertismentul inspectorilor

"Registrul Auto Român este cu ochii pe cei care prestează activități de reparații auto, însă o fac în afara legii şi în condiţii care nu pot garanta siguranţa lucrărilor de reparație. Aproape 1000 de ateliere de reparații din toată ţara au fost controlate de inspectorii RAR în ultimele 3 luni, în cadrul unor acţiuni complexe. Sancțiunile au depășit un milion de lei", se menționează în comunicat, citat de DCNews.ro

Inspectorii RAR au găsit neconformități în ceea ce privește:

  • efectuarea de activități de reparații fără autorizație tehnică
  • efectuarea inspecției finale care să demonstreze conformitatea lucrărilor de reparații (una dintre condițiile legale privind admiterea şi menţinerea în circulaţie a autovehiculului, ulterior intervenției asupra unui autovehicul).
  •  păstrarea şi respectarea condițiilor inițiale de autorizare, precum şi prestatori de servicii care nu au pregătirea necesară de a interveni la sistemele de securitate ale autovehiculului.

În acest context, RAR atrage atenţia că reparațiile efectuate în ateliere care nu respectă legea sunt calea cea mai sigură spre riscul de a primi servicii de o calitate îndoielnică.

”Evitați să mergeți pe recomandarea unui prieten când vreți să vă reparați mașina. Verificați cu prioritate ca service-ul să fie autorizat. În caz contrar, riscați să primiți o pseudoreparație care poate fi un real pericol pentru securitatea voastră în trafic. Intervențiile în sistemele de siguranță ale autovehiculului sunt complexe și necesită obligatoriu piese și componente omologate”, recomandă Mihai Dogărescu – Șef Departament Supraveghere Piață - RAR

×
Subiecte în articol: RAR Registrului Auto Român volan dreapta
Parteneri
Vremea se încălzeşte în toată ţara. ANM, prognoza meteo actualizată
x close