O tânără a murit după ce a luat pastile pentru slăbit

de M.Z.    |    26 Sep 2013   •   11:21
O tânără a murit după ce a luat pastile pentru slăbit Foto: dietpillsguide.net

O tânără de 27 de ani din Arad care intrase în comă după un consum de medicamente pentru slăbit a murit. Femeie luase pastilele la recomandarea farmacistului.

 
Singurele medicamente pe care le lua erau anticoncepţionalele şi medicamentele pentru scăderea ponderală.
 
Femeia a intrat în stop cardiac în timp ce era acasă, după care a intrat în comă, însă, în acest moment, nimeni nu poate spune dacă acestea i-au provocat femeii stopul cardiac.

Rudele vor să ceară unui laborator privat să faca analiza suplimentului alimentar pe care tânăra îl lua de o lună.

"A făcut un stop-cardiorespirator la domiciliu, coma era consecutivă stopului cardiac, care poate sau nu să aibă legătură cu faptul că era în cursul unei cure de slăbire cu pastile de slăbire.
 
E greu de spus acum dacă aceste suplimente ar fi fost cauza stopului cardiorespirator. Coma a fost urmarea acestui stop resuscitat", a declarat Adrian Wiener, purtător de cuvânt al Spitalului Judeţean Arad, joi, la Antena 3.
 
 
În România, patru milioane de persoane suferă de obezitate, procentul femeilor fiind mai ridicat decât al bărbaţilor.
 
Efectele suplimentelor de slăbit
- depresii 
- dublarea numărului de kilograme pierdute iniţial 
- dureri groaznice de stomac 
 
Ce sancţiuni primesc producătorii
- sancţiunea poate ajunge până la 50.000 de lei 
- retragerea produsului de la comercializare 
- retragerea reclamei, dacă prezintă altceva despre produs
- distrugerea produsului pentru slăbit
 
Suplimente pentru slăbit
- picături
- shake-uri
- pastile
 

 

Parteneri
x close