Organizarea evenimentului de lansare a brandului de ţară la Shanghai, fără licitaţie?

11 Aug 2010   •   08:58
Organizarea evenimentului de lansare a brandului de ţară la Shanghai, fără licitaţie?

Organizarea evenimentului de la Shanghai, unde s-a lansat brand-ul de tara s-a făcut fără licitaţie. Cel puţin aşa susţin jurnaliştii de la Financiarul, în ediţia de miercuri. Organizator secret ar fi fost iubitul Ioanei Băsescu. Totuşi, unii artişti au început să susţină contrariul, de teamă că nu îşi vor mai încasa banii promişi pentru concertul din China.

Până să ajungă în buzunarele artiştilor care au cântat la Shanghai, banii ministerului Turismului au parcurs un drum lung. Oficialii din minister susţin că au apelat la o firmă din China care să se ocupe de tot: de la elemente de decor şi costume până la contactarea artiştilor, care se pare, s-a făcut prin intermediul unor impresari.

În toată această poveste a fost implicat şi Giovanni Francesco, iubitul Ioanei Băsescu - scrie Financiarul. A recunoscut acest lucru chiar unul dintre impresari, Lucian Mitrea. La puţin timp însă şi-a schimbat declaraţiile.

Mitrea, prieten la cataramă cu Francesco, după cum scrie Finaniciarul, susţine acum că i-a contactat personal pe Andreea Bănică, Gheorghe Zamfir şi Claudiu Bleonţ, după ce a l-au sunat reprezentanţii firmei chineze.

Întrebat de ce n-a trimis artiştii direct la minister, Lucian Mitrea a declarat că nu a participat la licitaţie pentru că n-a auzit să se fi organizat.

Giovanni Francesco , aflat la Shanghai în timpul festivităţilor, a declarat că nu are nicio legătură cu evenimentul şi că a fost în China ca simplu turist.

Şi totuşi, artistul Nicolae Voiculeţ susţine în continuare că a fost contactat pentru evenimentul din Shanghai de iubitul Ioanei Băsescu.

Antena 3

 

x close