Imaginile au stârnit revolta oamenilor şi au fost surprinse în zona tunelului Bahna, inaugurat în 1967.
Bărbatul din Mehedinţi a dorit să vadă cât de bine sunt fixate şuruburile cu care sunt prinse şinele şi a descoperit, din păcate, că le poate desface uşor cu mâna.
Mai mult, traversele sunt complet distruse, iar calea ferată nu are nici măcar un parapet de protecţie, deşi Magistrala 900 este una dintre cele mai importante din ţară.
În fiecare zi, călătorii sunt expuşi unui pericol major, mai ales că punctul de trecere se află deasupra Dunării, iar în cazul unei deraieri, trenul ar ajunge direct în apă.
Conform specialiștilor de la Clubul Feroviar Român, Magistrala 900 este una dintre cele mai periculoase căi feroviare din România, întrucât, aici, în 2020, erau cele mai multe restricții de viteză – 58 la număr.
Mai mult decât atât, nimeni nu verifică tonajul trenurilor care circulă pe căile ferate.
Restricțiile de viteză sunt impuse de Compania Națională de Căi Ferate CFR SA în zonele unde sunt probleme cu linia, cu terasamentul, cu traversele, cu aparatele de cale sau cu structura de rezistență a unui pod.
Magistrala 900 este una dintre cele mai importante magistrale de pe rețeaua de căi ferate din țara noastră, făcând legătura între București și Timișoara.