Revista National Geographic a ridicat mămăliga la rang de marcă naţională

de S.T.    |    11 Apr 2012   •   20:56
Revista National Geographic a ridicat mămăliga la rang de marcă naţională Foto: Antena 1

Un nou brand românesc face înconjurul lumii. Mămăliga a fost ridicată la rang de marcă naţională de către faimoasa revistă National Geographic. O lume întreagă va învăţa ce deliciu se ascunde într-un ceaun de mămăliga .

De câteva secole, mămăliga aburindă, răsturnată pe un fund de lemn şi tăiată cu aţa strânge românii în jurul ei. E mâncarea naţională nelipsită de pe mese. Pe cât de faimoasă, pe atât de simplă.

E o tradiţie veche de pe vremea lui Decebal. Chiar dacă aveau porumb pe atunci, dacii îşi făceau mămăligă din mei fiert în apă şi lapte. 

Mămăliga are infinite forme şi variante: pripită sau răscoaptă, rece sau fierbinte, cu varză sau costiţă...

Boţurile cu brânză maturată şi costiţă afumată sunt varianta modernă a mămăliguţei care nu se dă bătută nici în epoca fast-foodului. Se reinventează de fiecare dată, dar rămâne mereu la fel de bună.

Un ceaun, un pic de apă şi un pumn de mălai - e secretul unui brand de succes, recunoscut în toată lumea.



x close