RMGC lansează o campanie de informare a copiilor cu privire la igiena orală

de G.S.    |    01 Iun 2013   •   16:26
România este pe ultimul loc în Europa la capitolul sănătate orală. Aşadar, suntem codaşi la consumul de pastă de dinţi pe cap de locuitor şi la frecvenţa cu care ne schimbăm periuţa. 
 
Pentru a atrage atenţia asupra acestor statistici îngrijorătoare, Compania Roşia Montană Gold Corporation şi Universitatea de Stomatologie din Oradea au lansat un program de informare a copiilor cu privire la igiena orală. 
 
Elevii, dar şi preşcolarii din mai multe unităţi de învăţământ din zona Roşia Montană şi din Câmpeni şi Abrud au fost foarte interesaţi de campania iniţiată de Compania Roşia Montană Gold Corporation şi Universitatea de Stomatologie din Oradea. 
 
Copiii, cu vârste între 4 şi 14 ani, au fost învăţaţi care sunt metodele cele mai eficiente de întreţinere a dinţilor. 
 
Profesorii au fost şi ei încântaţi de iniţiativa Companiei Roşia Montană.
 
Copiii au primit şi câte un mic cadou din parea studenţilor: o periuţă de dinţi. 
 

x close