Scandal pe aeroportul din Cluj-Napoca: 50 de pasageri au plecat în Italia fără test COVID-19

de Mia Lungu    |    04 Ian 2021   •   18:50
Scandal pe aeroportul din Cluj-Napoca: 50 de pasageri au plecat în Italia fără test COVID-19 Hepta

A fost scandal la Aeroportul Internațional “Avram Iancu” din Cluj, unde zeci de pasageri gata de îmbarcare au fost la un pas de a pierde zborul fiindcă nu aveau testul pentru sars-cov-2. Oamenii s-au plâns că au fost anunţaţi abia în ultimul moment că aveau nevoie de test şi au cerut să li se permită să zboare.

Pasagerii zborurilor spre Roma și Bergamo au fost nemulțumiți pentru că au fost anunțați prea târziu de compania Wizz Air că este nevoie de un test COVID-19 negativ pentru a li se permite să zboare spre Italia.

După intervenţia autorităților aeroportuare, compania aeriană a decis să-i imbarce pe pasagerii fără test.

"Pasagerii care au ajuns pentru cele două zboruri de Roma și Bergamo. În total aproape 200 de pasageri pe cele două zboruri. Inițial nu am dorit să-i acceptăm decât pe cei care au test. În urmă discuțiilor, aproape 50 de pasageri nu aveau test și nu au fost acceptați la îmbarcare." , a declarat la Antena 3, David Ciceo, Directorul aeroportului din Cluj.

"Au fost anumite nemulțumiri când li s-a comunicat că nu pot fi acceptați fără test dar în urma discuțiilor cu compania aeriană au fost acceptați. Este posibil că cei 50 care nu cunoașteau, să-și fi cumpărat bilete cu foarte mult timp înainte." a mai declarat aceasta.

Punctul de vedere al companiei aeriene care a operat cele două zboruri:

Wizz Air confirmă că pasagerii cu rezervări pentru zborurile de la Cluj-Napoca la Roma Ciampino și Milano Bergamo din 4 ianuarie 2021 au fost informați prin e-mail despre restricțiile de călătorie și cerințele de intrare în Italia, cu 5 zile înainte de zbor.

Wizz Air le reamintește pasagerilor să furnizeze detalii de contact corecte la rezervarea zborurilor și să rezerve direct prin intermediul site-ului nostru web sau al aplicației mobile.

Pasagerii care și-au făcut rezervările prin intermediul agențiilor de turism - inclusiv platforme de călătorie online - ar trebui să ia legătura cu compania de la care și-au achiziționat biletele, deoarece aceste companii sunt proprietarii de rezervări, iar informațiile de zbor se direcționează către datele lor de contact, deci este datoria lor să transmită toate informațiile primite tuturor pasagerilor din rezervare.

Wizz Air reamintește, de asemenea, că este responsabilitatea pasagerilor să verifice restricțiile de călătorie relevante cu autoritățile locale responsabile pentru a se asigura că sunt eligibili să intre într-o țară înainte de a cumpăra un bilet și că rezervările se fac cu riscul ca regulile de imigrare să se schimbe între data cumpărării biletului și data călătoriei.

Parteneri
x close