Antena 3 Actualitate Sinteza zilei. România, discreditată la o televiziune din Austria

Sinteza zilei. România, discreditată la o televiziune din Austria

27 Noi 2018   •   21:55
Sinteza zilei. România, discreditată la o televiziune din Austria
Sursa foto: foto: captura Antena 3

România este discreditată grav într-un material prezentat la o televiziune de stat din Austria.

Este vorba despre postul ORF eins, unul dintre cele patru posturi publice de televiziune austriece.

Imaginile au fost prezentate, marți, de Mihai Gâdea, la "Sinteza Zilei".

"Momentul în care o televiziune de stat din Austria difuzează un material despre România destul de amplu, în care teza principală este cât de coruptă este România și cât de incapabilă este ca să preia președinția consiliului UE, cred că lucrul acesta este de foarte mare interes.

Ce este interesant este că această teză, că România nu este pregătită pentru gestionarea președinției UE se bazează chiar pe cuvintele președintelui României", a spus Mihai Gâdea.

 

Ai imagini sau informaţii care ar putea deveni o ştire? Trimite-ne un mesaj la numărul 0744.882.200 pe Whatsapp sau Signal

×
Parteneri
x close