×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

O recepţioneră de hotel face dezvăluiri incredibile despre angajați. Ce trebuie să știi atunci când ajungi să iei camera

25 Mai 2018   •   17:02
O recepţioneră de hotel face dezvăluiri incredibile despre angajați. Ce trebuie să știi atunci când ajungi să iei camera 16

Puţine lucruri se petrec întâmplător într-un hotel şi aproape totul depinde de comportamentul clienţilor la Recepţie, locul în care se dau camerele în funcţie de diverşi factori precum tipul de şedere, orientarea camerei, etajul sau serviciile extra.

Lipsa de politeţe din partea clientului se poate întoarce împotriva lui pentru că "întotdeauna există o cameră mai proastă decât cea repartizată". Recepţionerul o ştie foarte bine, cunoscând la perfecţie camerele mai puţin comode sau cu probleme privind baia, telefonul sau televizorul, spune Tomsky.

Faptul de a vorbi la telefon în timp ce se face check-in-ul sau de a-l tutui pe recepţioner ar putea avea consecinţe negative. Potrivit lui Jacob Tomsky, prima impresie şi buna educaţie constituie uşa de intrare pentru a obţine o cameră bună, scrie one.ro.

Altceva este dacă rezervarea s-a făcut de pe vreun site optându-se pentru oportunităţile "de ultimă oră" sau pentru reduceri. Jared Simon, cofondator al "Hotel Tonight", afirmă că hotelurile sunt "interesate şi satisfăcute să facă reduceri, pentru că acest fapt le permite ocuparea unor camere care, altfel, ar rămâne goale". Aceste camere sunt cele care "au rămas" şi, chiar dacă s-ar insista la Recepţie, în mod normal nu se pot schimba.


credite ipotecare VreauCredit.ro

Biletul Zilei
Ponturi Pariuri
Case de Pariuri
sati