Un cunoscut supermarket din România își sfătuiește clienții să nu mai folosească un produs cumpărat din magazin. „Returnați-l de urgență”

29 Sep 2019   •   22:08
Un cunoscut supermarket din România își sfătuiește clienții să nu mai folosească un produs cumpărat din magazin. „Returnați-l de urgență”

Avertisment pentru clienții Lidl România. Cunoscutul lanț își sfătuiește clienții să nu mai folosească un produs pe care l-au cumpărat din magazine. Dimpotrivă, ar fi bine să-l returneze și-și vor primi banii înapoi.

”Societatea Kompernaß Handelsgesellschaft GmbH recheamă preventiv produsul „Espresor SEMS 1100 A1“ marca „Silvercrest“ cu nr. internațional de articol (IAN) 313486 (a se vedea plăcuța de identificare din partea de jos a produsului), din motive ce țin de siguranța consumatorului. Din cauza unei erori de producție, la utilizarea aparatelor cu numărul de articol menționat mai sus poate exista un pericol de electrocutare”, transmite Lidl România.

În consecință, celor care au cumpărat espressorul li se cere să nu-l mai folosească. ”Articolul respectiv s-a vândut la Lidl România în perioada 17.06.2019 – 28.07.2019. Articolul se poate returna în toate filialele Lidl. Contravaloarea acestuia se rambursează bineînțeles și fără prezentarea bonului fiscal (…) Alte articole ale mărcii „Silvercrest“, în special alte articole ale societății Kompernaß Handelsgesellschaft GmbH nu fac obiectul rechemării”, precizează Lidl România.

Parteneri
x close