×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Vești bune pentru bucureșteni. Timpul în trafic a scăzut la jumătate după instalarea gardului pe linia de tramvai 21

12 Dec 2017   •   19:27
Vești bune pentru bucureșteni. Timpul în trafic a scăzut la jumătate după instalarea gardului pe linia de tramvai 21 16
Foto: Intact Images

O soluție ieftină a reușit să rezolve în mare parte o problemă importantă a bucureștenilor. Timpul parcurs de tramvaiul 21 între cele două capete s-a redus aproape la jumătate după ce Primăria București a montat în proporție de circa 80% gardurile care separă linia tramvaiului 21 de restul șoselei, mijlocul de transport public având cale unică între str. Mihai Eminescu și până în apropiere de Carrefour Colentina.

Prin acest gard se oprește posibilitatea șoferilor de a merge pe linia de tramvai și să taie calea de rulare a tramvaiului și în plus să producă frustare și rândul șoferilor care respectau regulile de circulație, informează Hot News.

Tramvaiul 21 transportă zilnic peste 60.000 de călători din cartierul Colentina spre centru și invers, potrivit datelor furnizate de RATB. Aceste date se referă însă numai la capacitatea estimată de transport a tramvaielor, însă aceasta este depășită cu mult mai ales la orele de vârf, ceea ce înseamnă că numărul real al călătorilor este mai mare. Cu toate acestea, din cauza mașinilor care îi blocau circulația, tramvaiul stătea în trafic zeci de minute, ceea ce genera întârzieri foarte mari.

credite ipotecare VreauCredit.ro

Biletul Zilei
Ponturi Pariuri
Case de Pariuri
sati