Antena 3 CNN Actualitate Udrea: România are pentru prima dată un brand turistic naţional făcut profesionist

Udrea: România are pentru prima dată un brand turistic naţional făcut profesionist

Udrea: România are pentru prima dată un brand turistic naţional făcut profesionist
Sursa foto: Foto: Intact Images
01 Sep 2010   •   13:45

Ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului, Elena Udrea, a declarat, miercuri, că brandul turistic lansat în luna iulie este primul "profesionist făcut, bazat pe studii şi cercetări la nivel naţional şi internaţional şi care plasează ţara noastră pe piaţa internaţională de turism". Udrea a făcut această declaraţie la reuniunea anuală a diplomaţilor români.

"Luna iulie a acestui an a marcat lansarea brandului  turistic internaţional al României şi aş vrea să spun încă o dată că este pentru prima dată când România are un brand turistic naţional profesionist făcut, bazat pe studii şi cercetări la nivel naţional şi internaţional şi care plasează ţara noastră pe piaţa internaţională de turism pornind de la domeniile, sectoarele în care suntem azi competitivi", a declarat Elena Udrea, citată de Mediafax.

Ministrul a adăugat că proiectele din anii precedenţi au fost "generaliste şi nu au pornit de la o bază ştiinţifică, aşa cum se întâmplă de data aceasta".

"Suntem realişti şi ştim foarte bine că recent lansatul brand care deja a avut parte de o atenţie extraordinară din partea presei nu reprezintă decât un prim pas pe calea valorificării adecvate a tuturor avantajelor competitive de care ţara noastră se bucură în domeniul turismului. Nu este pentru nimeni un secret că şi în domeniul turismului nevoia de investiţii este una reală şi pot spune una foarte mare", a mai spus Udrea.

Noul brand turistic al României a fost lansat la sfârşitul lunii iulie, la Shanghai, în prezenţa miniştrilor Elena Udrea şi Teodor Baconschi şi a foştilor sportivi Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gheorghe Hagi. Brandul conţine sloganul "explore the Carpathian garden" şi un element grafic reprezentat de o frunză. Acest din urmă logo a stârnit controverse în presa românească după ce s-a descoperit iniţial că seamănă izbitor cu cel al unei companii britanice de transport şi apoi că poate fi achiziţionat de pe internet, din diverse baze de date cu elemente grafice, şi pentru preţul de 0,73 de bani.

La începutul lunii august, Consiliul de Brand s-a reunit pentru a discuta răspunsul THR-TNS (firma care s-a ocupat de realizarea brandului) legat de asemănarea dintre frunza din brand cu un alt logo comercializat pe internet.

Antena3.ro


×
Parteneri
Calitatea aerului din România, afectată de praful saharian
x close