Antena 3 CNN Externe A lăsat o recenzie negativă, după o experiență groaznică la un hotel. A doua zi a primit un mesaj înfiorător de la proprietar

A lăsat o recenzie negativă, după o experiență groaznică la un hotel. A doua zi a primit un mesaj înfiorător de la proprietar

Emily Cahnce a lăsat o recenzie negativă pe booking.com, după două nopți petrecute la un hotel din Blackpool.

Spre surpriza ei, proprietarul hotelului i-a răspuns, spunându-i că ”urăște pe toți și toate” și că ar trebui să țină dietă.

”Greutatea mea n-are nimic de-a face cu ce s-a întâmplat. Chiar dacă a fost un hotel ieftin, tot aștepți anumite servicii în schimbul banilor. Cei de acolo nu au făcut nimic pentru noi” a spus Emily,

Femeia s-a plâns de mizerie și un miros pestilențial, în camera unde a fost cazată alături de prietenul său.

TOP articole pe Antena 3 CNN:
Parteneri
Cele mai noi știri pe ANTENA 3 CNN
» Vezi toate știrile
Un autocar plin cu copii s-a ciocnit puternic cu un TIR, în Constanța