Agenția The Group, partener în România al Omnicom Group USA, aniversează 20 de ani de excelență profesională. Cu această ocazie, compania mulțumește pentru încredere tuturor clienților și partenerilor care i-au însoțit pașii în ultimele decenii.
"Am învățat că devotamentul față de Clienți este cea mai importantă calitate profesională. Să vrei să știi mereu mai mult, să îți hrănești inspirația pentru idei creative și soluții inedite, să îți alimentezi neobosit curiozitatea, să îți pese de rezultatul campaniilor tale și să socotești brandul fiecărui Client mai important decât brandul propriei agenții constituie ingredientele unei atitudini profesionale mereu câștigătoare", a spus Zoltan Szigeti, Președinte The Group/Omnicom Media Group Romania.
Aniversarea celor 20 de ani de la fondarea agenției a fost marcată prin lansarea unei campanii care celebrează valorile industriei și farmecul publicității.
"Este un bun prilej de a reaminti faptul că profesia noastră este despre idei în mișcare. Comunicarea unește concepte, metafore și reprezentări pentru a stârni permanent perspective noi, inedite, atrăgătoare", a precizat Mihaela Nicola, CEO The Group.
Agenția The Group este lider al industriei de marketing-publicitate în România, are în portofoliu peste 300 de branduri, o echipă de peste 350 de profesioniști și include companii specializate în toate disciplinele comunicării, printre care DDB, Digital Data Capital House of Media, Media Investment, OMD, Phd Media, Porter Novelli Public Relations, Tribal Worldwide.