Antena 3 CNN Actualitate Antena 3 CNN, lider absolut de audiență la dezbaterea prezidențială. Peste 1,8 milioane de români s-au uitat la confruntarea finală

Antena 3 CNN, lider absolut de audiență la dezbaterea prezidențială. Peste 1,8 milioane de români s-au uitat la confruntarea finală

Laura Dinu
1 minut de citit Publicat la 14:51 01 Mai 2025 Modificat la 17:09 01 Mai 2025
Cea mai importantă dezbatere prezidențială înaintea alegerilor de duminică a avut loc miercuri, la Palatul Parlamentului. FOTO: Gabi Crișan

Antena 3 CNN a fost, seara trecută, liderul pieței de știri și, pe alocuri, chiar liderul întregii piețe de televiziune. Mai mult decât atât, formatul condus de Mihai Gâdea, „Un președinte în fața națiunii”, a fost, în cifre absolute, cea mai urmărită dezbatere dintre cele care au avut loc în această săptămână.

Toate targeturile majore care măsoară piața de televiziune au arătat că, aseară, Antena 3 CNN a fost cel mai urmărit post de televiziune de știri din România. Astfel, cota de piață înregistrată de postul nostru în categoria Urban All a fost de 14,5 puncte, în timp ce următorul clasat a înregistrat 5 puncte. Proporția s-a păstrat și pe targetul 18+ Național, cu 11,3 puncte de share, respectiv 5,4 puncte pe targetul național, unde Antena 3 CNN a adunat 10,5% cotă de piață. De asemenea, pe targetul premium 25–59 Urban, a adunat 11,1 puncte de share.

Pe targeturile comerciale, diferențele au fost și mai mari. Astfel, la categoria 18+ Urban AB & studii superioare, Antena 3 CNN a atins o cotă record de 31,5 puncte de share, în timp ce următorul clasat avea doar 2,7 puncte cotă de piață.

Diferențe de cel puțin 10 puncte de share s-au înregistrat, conform măsurătorilor oficiale, și pe celelalte targeturi: 18+ Urban AB – 25,7 puncte de share față de 4,1; 18+ Urban – 15,6 puncte; și 25–59 Urban ABC – 14,9 puncte, comparativ cu 2,5 puncte pentru următorul clasat.

Interesul românilor a fost atât de mare, încât, pe anumite targeturi (18+ Urban, 18+ Urban AB și 18+ Urban AB & studii superioare), Antena 3 CNN a fost preferată în fața marilor televiziuni generaliste.

Dovada calității dezbaterii organizate de Antena 3 CNN vine și din comparația, în cifre absolute, a celor trei dezbateri organizate în această săptămână în România. Astfel, la nivel național, Antena 3 CNN a avut 1.837.000 de telespectatori unici. Pe locul doi s-a clasat dezbaterea Digi24, cu 1.477.000 de telespectatori unici, iar pe locul trei, dezbaterea de la TVR 1, cu 973.000 de telespectatori unici.

Datele de audiență ne obligă ca, în perioada următoare — extrem de importantă pentru România — să facem tot ce ne stă în putință pentru ca Antena 3 CNN să rămână cea mai importantă și urmărită sursă de știri din țară.

Citește mai multe din Actualitate
» Citește mai multe din Actualitate
TOP articole