Antena 3 CNN Actualitate Media Antenele, cea mai vizionată platformă multichannel în mediul urban

Antenele, cea mai vizionată platformă multichannel în mediul urban

Televiziunile Grupului Intact sunt lider de audienţă pe toate intervalele orare, în rândul telespectatorilor din întreg mediul urban. Antena 3 este lider de audienţă pe toate intervalele orare, pe targetul românilor care locuiesc la oraşe şi care au vârste mai mari de 18 ani. Antena 1 lansează, în curând, mega show-uri şi are creşteri de audienţă pe publicul comercial. Euforia TV devine, pe 7 martie, Happy Channel, un post adresat familiei, singură staţie din România care militează pentru drepturile femeilor, sub sloganul “Tot ce vreau”. Despre toate acestea, pe larg în rândurile care urmează.

Leadership absolut pentru televiziunile Intact în zona urbană
Televiziunile Intact sunt lider de audienţă pe toate intervalele orare, în rândul telespectatorilor din mediul urban, inclusiv în Whole Day şi Prime Time.

Antenele au şi cele mai urmărite emisiuni în Day Time (10,00 – 16,00) şi în Access (16,00 – 19,00), de către telespectatorii cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. La nivel Naţional, posturile Intact conduc clasamentul în intervale orare cheie.



Intact Media Group mulțumeste publicului și partenerilor de business pentru încredere și susținere. IMG oferă un mix complet de conținut, prin platforma sa multi-channel, pentru toate segmentele de vârstă și preferințele de consum.

Subiecte în articol: Intact Media Group lider de audienta
TOP articole pe Antena 3 CNN:
Parteneri
Cele mai noi știri pe ANTENA 3 CNN
» Vezi toate știrile
Răsturnare de situaţie în ultimul sondaj CURS pentru PMB