Antena 3 CNN Conținut plătit AQUA Carpatica – noi distincții în palmares: Gold & Bronze Effie, Produsul Anului și Brandul Anului

AQUA Carpatica – noi distincții în palmares: Gold & Bronze Effie, Produsul Anului și Brandul Anului

I.D.
3 minute de citit Publicat la 21:51 27 Iun 2025 Modificat la 21:51 27 Iun 2025

Iunie 2025 a adus o nouă serie de recunoașteri importante pentru brandul AQUA Carpatica, care își completează impresionantul palmares. Cu aproape 15 de ani de existență, brandul a adunat de-a lungul timpului un număr remarcabil de premii naționale și internaționale – un testament al angajamentului pentru excelență și inovație.

Premiile Effie 2025 – Gold & Bronze pentru campania „De ce?”

Cu o victorie răsunătoare în anul 2024, în care AQUA Carpatica a marcat pentru a doua oară în istoria sa un Grand Effie prin campania #etichetarigresite dedicată lansării AQUA Carpatica Flavours, brandul continuă să impresioneze și în 2025. Campaniile pentru AQUA Carpatica Forte („Puritate cu Superbule”) și AQUA Carpatica Kids („De ce?”) au fost recunoscute și nominalizate în cadrul prestigioasei competiții Effie, care premiază eficiența și excelența în marketing.

 „Puritatea cu Superbule” a fost nominalizată la categoria Marketing Disruptors, în timp ce campania „De ce?” a fost selecționată la Branded Utility și Beverages – Non-Alcohol. Iar rezultatele n-au întârziat să apară: Gold Effie la categoria Beverages – Non-Alcohol, Bronze Effie la categoria Branded Utility.

Premiile Effie în acest an au fost câștigate de campania ,,De ce?’’ creată de echipa internă AQUA Carpatica și de agenția Cohn & Jansen pentru produsul AQUA Carpatica Kids.  Inițiativa a pornit din dorința de a încuraja oamenii să-și pună întrebări asupra alegerilor pe care le fac cu privire la sănătatea lor. Campania a transformat o etapă normală a copilăriei presărată cu ,,de ce-uri’’ într-o provocare de a satisface setea de informație printr-un mod inovativ - utilizarea KidsChat, o platformă bazată pe sistemul OpenAI. Astfel, AQUA Carpatica Kids și-a luat angajamentul de a fi ,,apa care răspunde la toate de ce-urile’’, susținând părinții în a satisface setea de cunoaștere a celor mici. Calitatea apei este foarte importantă, mai ales cand vorbim de copii. Alcalină în mod natural și imbuteliată doar din sursa de apă minerală naturală necarbogazoasă (plată) cu nivelul cel mai scăzut de nitrați, Izvorul Băjenaru, AQUA Carpatica Kids corespunde cerințelor de preparare a alimentelor destinate sugarilor.  

Votat Produsul Anului – Grapefruit Roz și Măr din gama Flavours

În 2025, 22 de produse și branduri au fost desemnate câștigătoare de către consumatori, în urma unei evaluări riguroase, bazate pe criterii precum inovația, intenția de cumpărare, satisfacția, recomandarea și responsabilitatea socială. Procesul de selecție a devenit mai complex și relevant, permițând evaluarea satisfacției consumatorilor în urma unor interacțiuni reale cu produsele, oferind astfel o perspectivă autentică asupra percepției acestora.

La categoria apă minerală cu arome, AQUA Carpatica își continuă tradiția de succes prin recunoașterea obținută de noile sortimente Grapefruit Roz și Măr din gama Flavours – produse care au cucerit consumatorii prin gust, calitate și originalitate.

Brandul Anului la categoria Apă Minerală

Cea mai importantă distincție a venit însă prin titlul de Brandul Anului la categoria apă minerală. Această recunoaștere validează parcursul strategic al brandului, orientarea către calitate premium și respectul constant pentru consumator.

Citește mai multe din Conținut plătit
» Citește mai multe din Conținut plătit
TOP articole