Antena 3 CNN Actualitate Social Greșeala pe care toată lumea o face în aeroport

Greșeala pe care toată lumea o face în aeroport

De fiecare dată când un zbor este amânat sau anulat, cei mai mulți pasageri așteaptă la o coadă uriașă în fața porții de îmbarcare. Obiceiul este greșit, spun însoțitorii de zbor. 

În schimb, indicat ar fi ca pasagerii să dea un telefon către serviciul ”Clienți” pentru a fi direcționați către o altă cursă. 

Totuși, și în acest caz mulți călători fac o greșeală majoră, mai spun stewardesele, informează mirror.co.uk. Atunci când telefonează serviciului ”Clienți”, încep conversația prin a se plânge că zborul lor a fost anulat sau amânat și le povestesc dispecerilor cu lux de amănunte cele întâmplate. 

”În tot acest timp, alți pasageri ocupă locurile din avionul în care ai vrea să primești noile bilete. Cel mai bine ar fi să ne spui direct doar numărul de rezervare”, spun însoțitorii de zbor.

Subiecte în articol: greseala aeroport cozi zbor
TOP articole pe Antena 3 CNN:
Parteneri
Cele mai noi știri pe ANTENA 3 CNN
» Vezi toate știrile
Categoria de români care va primi 1.500 de lei în plus la pensie