Antena 3 CNN Conferinţe România mizează pe sustenabilitate. Marile companii companii și lideri discută soluții durabile pentru viitorul economic al țării

România mizează pe sustenabilitate. Marile companii companii și lideri discută soluții durabile pentru viitorul economic al țării

Laura Dinu
1 minut de citit Publicat la 13:18 08 Apr 2025 Modificat la 13:18 08 Apr 2025
Evenimentul reunește toți actorii relevanți din lanțul decizional și economic, cu scopul de a susține un subiect considerat esențial pentru viitor: sustenabilitatea. Foto: Antena 3 CNN

Într-un context global marcat de provocări ecologice, economice și sociale, companii importante din România demonstrează că investițiile în soluții durabile, tehnologii prietenoase cu mediul și utilizarea resurselor regenerabile nu sunt doar posibile, ci și profitabile. Această realitate este evidențiată în cadrul conferinței “Smart solutions for tomorrow. Sustenabilitate și responsabilitate – căi sigure pentru o dezvoltare durabilă și prosperă”, organizată de Antena 3 CNN, unde lideri din economie și reprezentanți ai autorităților dezbat direcțiile sustenabile ale dezvoltării naționale.

Evenimentul reunește toți actorii relevanți din lanțul decizional și economic, cu scopul de a susține un subiect considerat esențial pentru viitor: sustenabilitatea, fundamentată pe responsabilitatea actorilor economici.

„Este foarte important ca mediul de business să participe la astfel de dezbateri, în care toți actorii din lanț sunt prezenți și pot contribui la definirea și dezvoltarea acestui subiect sensibil – sustenabilitatea. Mă bucur să aud că, pentru mulți dintre noi, responsabilitatea în mediul economic nu este separată de modelul de business, ci devine un pilon al acestuia,” a declarat Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs la Kaufland România.

El a subliniat că, pentru Kaufland, sustenabilitatea nu mai este de ani buni doar o opțiune, ci o condiție esențială pentru performanța pe termen lung.

„Suntem de șapte ani consecutiv în această direcție și avem o propunere ambițioasă: atingerea pragului de zero emisii operaționale cu efect de seră până în 2050.”

Mai mult, compania a fost printre pionierii sustenabilității în România:

„Istoria noastră în acest domeniu începe încă din 2016, când am lansat prima rețea de încărcare pentru mașini electrice din retailul românesc,” a punctat Hancaș.

Conferința oferă o platformă valoroasă de schimb de idei și proiecte, într-un moment în care tot mai multe companii încep să înțeleagă că responsabilitatea față de mediu și comunitate este parte integrantă a succesului pe termen lung.

Astfel, România își consolidează pașii către un model de dezvoltare durabilă, în care soluțiile inteligente și colaborarea între sectorul public și privat sunt cheia unui viitor prosper.

Citește mai multe din Conferinţe
» Citește mai multe din Conferinţe
TOP articole