Antena 3 CNN Externe Mapamond Scene șocante cu o pasageră care cade în genunchi plângând pentru că nu a fost lăsată să urce în avion din cauza bagajului prea mare

Scene șocante cu o pasageră care cade în genunchi plângând pentru că nu a fost lăsată să urce în avion din cauza bagajului prea mare

D.C.
3 minute de citit Publicat la 17:31 28 Iul 2025 Modificat la 11:29 29 Iul 2025
Momentul șocant în care o pasageră Ryanair a căzut în genunchi, după ce i s-a interzis îmbarcarea în avion din cauza bagajului FOTO: captură video Facebook/ Nikolay Stefanov

Momentul șocant în care o pasageră Ryanair a căzut în genunchi, plângând, după ce i s-a interzis îmbarcarea în avion din cauza bagajului de mână prea mare a fost filmat în aeroportul din Sofia.

Femeia cu obrajii plini de lacrimi a început să lovească o ușă într-un acces emoțional, după ce angajații din aeroport i-au spus că bagajul ei de mână era prea mare.

Haosul s-a declanșat pe Aeroportul Sofia din Bulgaria când femeia a început să țipe, să plângă și să-și verse frustrarea legată de politica strictă a Ryanair privind bagajele.

Pasagerii urmau să urce într-un autobuz spre avion, când pasagera a fost oprită la coadă.

Nikolay Stefanov, un martor al incidentului șocant, a spus că femeii i s-a spus că trebuie să plătească pentru bagaj suplimentar, întrucât bagajul ei nu încăpea în compartimentul pentru bagaje de mână. 

Femeia a refuzat să plătească, explicând că geanta ei poate încăpea de fapt. Imaginile o arată încercând să forțeze bagajul în suport, lovindu-l cu putere. Bagajul intră în cele din urmă în compartiment, dar angajații îi refuză totuși îmbarcarea, în timp ce ea fotografiază bagajul aflat în suport.

Atunci ea izbucnește în lacrimi, implorând un polițist de frontieră să o lase se urce în avion.

Decisă să urce în avion, ea începe să bată în ușă și cere ajutor, în timp ce Nikolay filmează această scenă șocantă.

Mai mulți angajați s-au adunat rapid în jurul femeii pe măsură ce starea ei de agitație se amplifica. La un moment dat, ea cade în genunchi și pune mâna pe ușă, în timp ce lacrimile îi șiroiau pe obraji.

Nikolay a spus că situația „a escaladat rapid”. „Ea ne ruga (pe ceilalți pasageri - n.n.) să nu plecăm, dar ni s-a spus că întregul zbor va fi anulat dacă nu urcăm în autobuz, așa că pasagerii s-au speriat și au plecat”.

Nikolay a spus că mulți dintre cei care priveau au fost șocați de felul în care angajații au tratat-o pe femeie, fără pic de compasiune și înțelegere.

De asemenea, un alt pasager care stătea în spatele femeii la coadă a fost dat afară din avion.

Videoclipul viral a atras atenția parlamentului bulgar. Viceprim-ministrul și ministrul transporturilor, Grozdan Karadjov, a dat ordin să se verifice camerele de supraveghere din aeroport.

Karadjov ar fi descris comportamentul angajaților din filmare drept „scandalos”, potrivit Fatki.bg. El a dat asigurări că operatorul principal de la sol va fi identificat și sancționat cu „cea mai mare amendă”.

În replică, Goldair Handling Bulgaria a insistat că angajații companiei au acționat „profesionist și fără niciun contact fizic cu pasagera”.

Compania de handling a dat un comunicat pentru BNT News, în care a precizat: „Toate regulile privind bagajele pasagerilor, dimensiunile permise și taxele percepute sunt determinate exclusiv, integral și unilateral de către companiile aeriene. Goldair Handling Bulgaria OOD este obligată să monitorizeze respectarea acestor reguli de către companii.

Aceasta se aplică și bagajului de mână, iar Goldair Handling Bulgaria OOD este responsabilă să verifice dimensiunile acestuia și să colecteze taxele pentru bagajele supra-dimensionate.

Personalul a acționat profesionist și fără contact fizic cu pasagerul”.

Un purtător de cuvânt Ryanair a transmis: „Această pasageră a cumpărat un bilet Basic Fare pentru zborul de la Sofia la Viena, care îi permitea să aibă o geantă mică personală la bord.

Deoarece geanta pasagerei depășea dimensiunile permise, i s-a cerut în mod corect să plătească taxa standard pentru bagaj la poartă, însă a refuzat și a devenit agresivă cu personalul de la poartă.

Din cauza comportamentului său agresiv, agentul i-a refuzat îmbarcarea pentru acest zbor de la Sofia la Viena.”

Incidentul apare într-un context în care CEO-ul Ryanair ia în calcul creșterea bonusurilor acordate personalului care identifică bagaje supra-dimensionate.

Compania low-cost recompensează în prezent personalului aproximativ 1,50 euro pentru fiecare pasager oprit de la îmbarcare din cauza bagajului mare. În prezent, bonusurile sunt limitate la 80 euro pe lună. Pasagerii mai puțin norocoși care sunt prinși de personalul companiei că au bagaj mai mare decât cel plătit la rezervare sunt taxați cu până la 75 euro.

Citește mai multe din Mapamond
» Citește mai multe din Mapamond
TOP articole