Antena 3 CNN Conținut plătit AQUA Carpatica susține setea de informație la UBtalks

AQUA Carpatica susține setea de informație la UBtalks

I.D.
2 minute de citit Publicat la 14:45 02 Iul 2025 Modificat la 15:41 07 Iul 2025
UBtalks și Games of Science
UBtalks și Games of Science au găzduit numeroși studenți curajoși și competitivi. FOTO: Aqua Carpatica

Finalul anului universitar aduce și mult așteptatele concursuri studențești prin care tinerii își pot exersa talentele și prezenta pasiunile. UBtalks și Games of Science au găzduit numeroși studenți curajoși și competitivi care și-au dovedit abilitățile de public speaking, iar AQUA Carpatica a fost alături de ei, nu doar ca partener de hidratare, ci și ca partener direct, premiind-i pe cei mai temerari cu diverse premii.

UBTalks – un spațiu în care studenții pot alege informat!

Joi, 26 iunie 2025, juriul UBtalks a desemnat câștigătorii celei de-a XII-a ediții a competiției. Din cei peste 75 de studenți, masteranzi și doctoranzi ai Universității București care s-au înscris în competiție, 35 au fost selectați și au susținut, în fața juriului, proiectele #de10 din sesiune în finala evenimentului. Diversitatea temelor, interdisciplinaritatea subiectelor abordate de participanți și originalitatea prezentărilor au făcut ca munca juriului să fie una dificilă.

Juriul ediției din 2025, prezidat de prof. univ. dr. Liviu Papadima, fondatorul UBtalks, a fost întregit de Ada Roseti, freelancer și specialist în comunicarea științei, Loredana Samoilă, PR Manager Kaufland România, Oana Mică, Communication Project Manager AQUA Carpatica și Diana Toma, Social Media Specialist AQUA Carpatica.

 AQUA Carpatica a premiat, pentru Acuratețea discursului, cu 300 de euro, proiectul „Cum poate matematica să câștige alegeri politice?” prezentat de Andrei Marin, student la Facultatea de Fizică, cu 200 de euro proiectul „Alienarea extremă a personajului feminin – neconformismul văzut ca suicid social în romanele «Femeia Minimarket» de Murata Sayaka și «Vegetariana» de Han Kang”, prezentat de Diana Buluc, studentă la Facultatea de Limbi și Literaturi Străine, și cu 200 de euro proiectul „Creierul copilului: o călătorie vizuală”, prezentat de Fintoiu Alexandra, studentă a Facultății de Biologie a Universității din București.

Ce cred studenții despre alegeri informate?

În contextul campaniei ,,Alege informat!’’ pentru noile produse din gama AQUA Carpatica Flavours, AQUA Carpatica nu doar că a încurajat și premiat proiectele care au avut acest îndemn de a privi dincolo de aparențe, ci a invitat la dialog orice student participant care a dorit să povestească despre ce înseamnă pentru el sau ea o alegere informată.

Răspunsurile au dovedit multă profunzime și spirit critic, valori pe care și AQUA Carpatica le-a cultivat în filosofia sa de brand. O alegere informată înseamnă pentru tineretul de astăzi ,,o oportunitate de a învăța cât mai multe despre un subiect’’, ,,o responsabilitate socială’’. A alege informat este important pentru a nu deveni ,,o victimă a manipulării’’, pentru a ne îmbunătăți calitatea vieții prin deciziile pe care le luăm. A fi superficial în alegeri înseamnă că ,,decid alții în locul tău’’. Interviurile și compilațiile realizate pot fi urmărite pe paginile de social media ale AQUA Carpatica – Facebook, Instagram și TikTok.

×
Parteneri
x close