Antena 3 CNN Economic ANAF cheltuie peste 7 milioane de lei ca să îşi schimbe siglele

ANAF cheltuie peste 7 milioane de lei ca să îşi schimbe siglele

ANAF cheltuie peste 7 milioane de lei ca să îşi schimbe siglele
20 Dec 2013   •   11:51
Agenţia Naţională de Administrare Fiscală dă un sac de bani pentru a-şi schimba look-ul. Peste 7 milioane de lei va cheltui instituţia pentru schimbarea siglelor, dar şi pentru o nouă identitate vizuală.

Proiectul, finanţat parţial din fonduri europene, prevede modificarea siglelor mai multor direcţii din subordinea ANAF. Noua siglă ANAF a stârnit deja controverse. Mulţi spun că este o siglă mult prea scumpă, pentru cum arată.

Logotip-ul ANAF are aceeaşi reprezentare grafică, atât în sigla Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală cât şi în siglele structurilor sale fără personalitate juridică sau ale unităţilor teritoriale ale acesteia. Logotip-ul constă din acronimul "ANAF".

Decupajul interior al literei A este însoţit de o formă semi-circulară, paralelă cu latura îngustă a triunghiului interior al literei, din această alăturare rezultând un element grafic în forma unui taler de balanţă. Ansamblul este folosit în ambele litere A din cadrul acronimului ANAF.

Un alt logo lansat cu scandal a fost şi celebra frunză a Elenei Udrea. Promovarea frunzei ca brand turistic al României a costat nu mai puţin de aproape un milion de euro.

×
Subiecte în articol: ANAF
Parteneri
Benzina, mai scumpă decât motorina pentru prima dată în ultimele 10 luni
x close