Antena 3 CNN Economic Companii 50 de milioane de fani Coca-Cola, invitaţi să inspire motive de fericire în întreaga lume

50 de milioane de fani Coca-Cola, invitaţi să inspire motive de fericire în întreaga lume

50 de milioane de fani Coca-Cola, invitaţi să inspire motive de fericire în întreaga lume
05 Sep 2012   •   11:30
Pentru că fericirea stă în lucruri simple, Compania Coca-Cola provoacă 50 de milioane de fani Facebook să demonstreze lumii cât de ușor este să aduci un zâmbet celor din jurul tău.

Bucureşti, 4 septembrie 2012 – Cum crezi că ar arăta lumea dacă ai convinge 50 de milioane de prieteni să-i facă fericiţi pe cei din jur? Astăzi, pagina de Facebook a brandului Coca-Cola a depășit numărul record de 50 de milioane de fani. Cu această ocazie, Compania Coca-Cola a lansat o nouă provocare ce poate schimba lumea: 50 de milioane de oameni au o misiune comună - găsirea și împărtășirea celor mai simpli paşi spre fericire.

“De-a lungul istoriei sale, Coca-Cola a oferit clipe de fericire oamenilor din întreaga lume, fiind un element de legătură pentru milioane de fani, indiferent de locul în care aceștia se află.”, a declarat Nicoleta Eftimiu, Senior Marketing Activation Manager SSDs România şi Moldova. “Astăzi, datorită evoluției platformelor mediului online, suntem în permanență conectați cu prieteni aflați în alte zone ale globului, iar oameni pe care poate nu i-am întâlnit niciodată ne pot fi prieteni apropiați. Pe pagina Facebook a brandului Coca-Cola, peste 50 de milioane de oameni sunt mai aproape şi îşi împărtăşesc propriile experienţe, uniți de pasiunea lor pentru brandul Coca-Cola și pentru fericirea pe care o inspiră. 

Folosind platforma Facebook, Coca-Cola va selecta un grup de fani activi care, împreună cu echipa globală Coca-Cola şi comunitatea de fani Coca-Cola, vor căuta motive de bucurie și le vor împărtăși ca o sursă de inspirație pentru întreaga lume.

Astfel, cei 50 de milioane de fani entuziaşti se află în faţa unei noi provocări. Împreună ei vor încerca să descopere modalităţi simple şi creative de a aduce zâmbetul pe buze celor din jur şi de a transforma lumea într-un loc mai fericit.”, a continuat Nicoleta Eftimiu, Senior Marketing Activation Manager SSDs România şi Moldova.

Folosind noua aplicație http://CokeURL.com/50MM de pe pagina de Facebook Coca-Cola, https://www.facebook.com/cocacola, fanii vor putea deveni parte a mișcării globale, având ca scop răspândirea fericirii în lume.

Odată înscriși în aplicație, fanii vor putea să participe direct la extinderea acestei acțiuni inovatoare. Coca-Cola le va susține inițiativele, va selecta cele mai creative concepte propuse și le va oferi fanilor acces la echipe din cadrul companiei, care pot contura și implementa ideile. Rezultatul final, ce va fi lansat în 2013, ar putea lua diferite forme inovatoare prin care poate fi valorificată comunitatea Facebook, în speranța găsirii rețetei fericirii. 

“Coca-Cola înţelege valoarea comunicării directe cu cei mai înflăcăraţi suporteri, într-un mod autentic, ce transformă lumea într-o comunitate mai deschisă și, în același timp, mai conectată. Acest program reprezintă o nouă etapă în implicarea fanilor și suntem bucuroși să susținem Coca-Cola în acest efort.”, spune Sheryl Sandberg, COO Facebook.  

Coca-Cola va comunica mai multe detalii despre selecţia participanţilor şi conceptele identificate, pe măsură ce programul avansează, în perioada următoare.   

Pagina de Facebook Coca-Cola nu a fost creată de către companie, ci de către doi fani ai brandului – Dusty Sorg şi Michael Jedrzejewski. În August 2008, Dusty şi Michael căutau o pagină de fani pe Facebook pentru a-şi împărtăşi pasiunea pentru Coca-Cola. Însă, pentru că  niciuna dintre paginile găsite nu li se părea suficient de bună, au creat una proprie. Începând de atunci, pagina Coca-Cola de pe Facebook a crescut și a devenit cea mai mare pagină a unui brand pe Facebook.    

Despre Compania Coca-Cola

Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, oferind consumatorilor din întreaga lume peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare. 

Alături de Coca-Cola, recunoscută ca fiind cea mai valoroasă marcă din lume, compania comercializează o gamă variată de produse ce include băuturi răcoritoare carbogazoase, băuturi răcoritoare cu conţinut caloric scăzut, ape minerale, sucuri de fructe, nectaruri, ceaiuri ready-to-drink, băuturi energizante, cafea ready-to-drink etc. Având cea mai mare reţea de distribuţie din lume, compania Coca-Cola este prezentă în peste 200 de ţări, consumul produselor companiei depăşind 1.8 miliarde de porţii pe zi.  

Având în vedere angajamentul său de dezvoltare a unor comunităţi durabile, compania noastră este centrată pe iniţiative care contribuie la protejarea mediului înconjurător şi conservarea resurselor, încurajarea unui stil de viaţă activ şi echilibrat, crearea unui mediu de lucru sigur pentru angajaţii noştri şi promovarea dezvoltării economice a comunităţilor unde ne desfăşurăm activitatea. Împreună cu partenerii noştri de îmbuteliere, suntem în top 10 angajatori, având peste 700,000 de angajaţi care fac parte din Sistemul Coca-Cola. 

În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său Coca-Cola Hellenic (CCH) România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România).

Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitaţi site-ul www.thecoca-colacompany.com sau să ne urmăriţi pe twitter la adresa twitter.com/CocaColaCo.

×
Subiecte în articol: Coca Cola Campanie Facebook fericire
Parteneri
Vremea de Paște și 1 mai. ANM anunță când se încălzește
x close