×
Antena 3 S.A. utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată pe www.antena3.ro. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.antena3.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.Antena3.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Fii alături de noi!

Află care este cel mai valoros brand din lume

de D.D.   •   22 Mai 2012   •   12:10
Află care este cel mai valoros brand din lume 407
Foto: art.com
Apple se află pe prima poziţie în topul celor mai valoroase branduri din lume. Clasamentul este dominat de companiile din sectorul IT&C, potrivit unui raport prezentat marţi de Millward Brown, preluat de Reuters.

Valoarea brandului Apple a crescut anul trecut cu 19%, la 183 miliarde de dolari, reprezentând 37% din capitalizarea de piaţă a companiei.

Facebook a înregistrat cea mai rapidă ascensiune în top în 2011. Brandul reţelei de socializare a urcat în valoare cu 74%, la 33,2 miliarde de dolari, pe locul al 19-lea în top.

Şapte dintre primele 10 branduri sunt companii din sectorul IT&C. McDonald's şi Coca-Cola s-au menţinut pe locurile patru, respectiv şase.

Marlboro a urcat o poziţie, până pe şapte, în pofida campaniilor agresive împotriva fumatului.

Pe locul al doilea în top, după Apple, se regăseşte IBM, care a avansat cu o poziţie după creşterea valorii brandului cu 15%, la 116 miliarde de dolari.

Google a coborât cu o treaptă, până pe trei, înregistrând o scădere de 3% a valorii estimate a brandului, la 107,8 miliarde dolari.

 

credite ipotecare VreauCredit.ro

Biletul Zilei
Ponturi Pariuri
Case de Pariuri
sati