Antena 3 CNN Economic Companii Măsura luată de FACEBOOK cu privire la conturile celebrităţilor. Iată cum le vom distinge de cele FALSE

Măsura luată de FACEBOOK cu privire la conturile celebrităţilor. Iată cum le vom distinge de cele FALSE

Măsura luată de FACEBOOK cu privire la conturile celebrităţilor. Iată cum le vom distinge de cele FALSE
30 Mai 2013   •   12:01

Facebook a anunţat că va autentifica conturile celebrităţilor de pe reţeaua de socializare, o iniţiativă adoptată deja de Twitter, că îşi va revizui politica în materie de conţinuturi "ofensatoare" şi că paginile cu propuneri sau glume sexiste sau jignitoare nu vor mai fi protejate de anonimat, scrie Mediafax..
   
"Lansăm astăzi (miercuri, n.r.) paginile verificate, pentru a ajuta utilizatorii să găsească conturi autentificate ale celebrităţilor şi companiilor pe Facebook", a explicat, miercuri, grupul, care are sediul în California, pe blogul său oficial.
   
"Veţi vedea o insignă albastră postată în dreptul numelor lor", au adăugat reprezentanţii Facebook.
   
"Este vorba de conturile unui număr mic de personalităţi publice (celebrităţi, jurnalişti, oficiali guvernamentali, mărci şi companii populare), care au mulţi fani", a mai precizat reţeaua de socializare, citată de AFP.
   
Simbolul utilizat de Facebook pentru autentificarea acestor pagini nu este acelaşi cu cel utilizat de Twitter în aceleaşi scopuri.
   
Totodată, paginile pe care există conţinuturi ofensatoare, sexiste etc. nu vor mai fi protejate de anonimat, după ce acestea au stârnit protestele utilizatorilor reţelei de socializare.
   
"Paginile pe Facebook pot fi anonime şi acest lucru este important, oamenii pot începe revoluţii aici", a spus un oficial al grupului, într-o conferinţă care a avut loc miercuri. Acesta a adăugat că Facebook este îngrijorat de conţinuturile jignitoare la adresa femeilor sau altor grupuri şi din acest motiv aceste pagini nu vor mai fi anonime.
   
Decizia a fost luată după ce oficialii reţelei de socializare şi-au dat seama că sistemul de identificare şi eliminare a textelor marcate de ură sau jignitoare nu este atât de eficace pe cât şi-au dorit.
   
Modificările au fost anunţate la o săptămână după lansarea unei campanii a grupului Women, Action & The Media, care este de părere că reţeaua de socializare "permite de mult timp conţinuturile care aprobă violenţa la adresa femeilor".

×
Subiecte în articol: Twitter Facebook Facebook
Parteneri
Ministrul Energiei a decis ce se va întâmpla cu taxa pe soare
x close