Mutare surpriză la Kaufland. Compania îşi pregătește intrarea pe online

16 Feb 2016   •   11:30
Mutare surpriză la Kaufland. Compania îşi pregătește intrarea pe online

 Grupul german Kaufland vrea să lanseze anul viitor operaţiunile online, folosindu-se de logistica proprie, scrie publicaţia de specialitate Lebensmittel Zeitung. Compania prezentă pe piaţa mamă din Germania şi în mai multe ţări din Europa Centrală şi de Est caută să angajeze o persoană specializată în online şi e-commerce pentru a ocupa poziţia de Chief Digital Officer.

Decizia a fost anunţată de grup însă nu au fost menţionate pieţele care vor fi implicate în această decizie.

În România deja activează în online, direct sau prin parteneriate, jucători precum Carrefour, Cora, Metro Cash&Carry sau Mega Image. Aceştia se bat pe o piaţă încă mică, de 100-200 mil. euro care reprezintă suma pe care o cheltuie românii online pe produse FMCG.

x close