Antena 3 CNN Economic Companii Praktiker anunță schimbări în strategia de vânzări

Praktiker anunță schimbări în strategia de vânzări

Praktiker anunță schimbări în strategia de vânzări
Sursa foto: Foto: pixabay.com
25 Apr 2016   •   14:15

Retailerul de bricolaj Praktiker a decis să atace segmentul online, primele 5.000 de produse fiind listate pe 20 aprilie pe platforma existentă pe site.

În magazine, oferta Praktiker cuprinde însă peste 40.000 de produse, care, treptat, vor ajunge și în magazinul online, conform profit.ro.

Primele zile au adus un coș mediu de cumpărături de 850 de lei, mai ridicat decât cel înregistrat în magazine. În medie au fost plasate circa zece comenzi în fiecare zi, cu excepția finalului de săptămână când numărul acestora a crescut la 16 pe zi.

 

 

×
Subiecte în articol: strategie vanzari online platformã
Parteneri
Facturi Hidroelectrica, anunțul companiei pentru clienţi
x close