Antena 3 CNN Economic Conținut plătit Trenduri în promovarea online - ce strategii poți folosi și tu pentru a-ți crește vânzările în ultimele luni din 2023

Trenduri în promovarea online - ce strategii poți folosi și tu pentru a-ți crește vânzările în ultimele luni din 2023

Ultimele luni din an pot fi zărite la orizont, iar acest lucru fie te bucură, fie îți oferă o stare de anxietate.

Trenduri în promovarea online - ce strategii poți folosi și tu pentru a-ți crește vânzările în ultimele luni din 2023
Sursa foto: Freepik.com
de Georgiana Adam    |    30 Aug 2023   •   17:00

Dacă ai reușit să îți atingi obiectivele de business setate la începutul anului, cu siguranță ești entuziasmat să continui pe acest drum, iar dacă nu ai reușit să duci la capăt ceea ce ți-ai propus la începutul lunii ianuarie, anxietatea că mai ai doar câteva luni pentru a-ți atinge targeturile poate fi copleșitoare. 

Ei bine, dacă te afli în cea de-a doua categorie, poate că nu ai aplicat cele mai potrivite tehnici și strategii de promovare pentru afacerea ta, iar în acest articol vei avea ocazia să găsești câteva idei care să te inspire în legătură cu trendurile actuale și ce ai putea face pentru a schimba situația în care te afli.

Totuși, dacă faci parte din prima categorie, ai oportunitatea să descoperi dacă sunt tehnici pe care poate încă nu le-ai aplicat, tehnici care ar putea contribui chiar la mai multe vânzări sau clienți mai mulțumiți! 

Creșterea vânzărilor în ultimele luni din an: tehnici și strategii de online marketing în trend

Obține un boost al vânzărilor cu campanii de Google Ads inteligente

Poate cea mai la îndemână modalitate de a crește vânzările într-un termen relativ scurt este reprezentată de campaniile Google Ads. Bineînțeles, pentru a aduce rezultatele mult așteptate, este imperativ ca acestea să fie optimizate corespunzător, luând în calcul diverși factori. Poți învăța numeroase tips&tricks pentru campaniile Google Ads online sau la diverse webinarii, asta dacă timpul îți permite. 

››› Vezi galeria foto ‹‹‹

În situația în care nu te simți pregătit să înveți tainele din spatele campaniilor plătite în Google, poți lăsa lucrurile pe mâna agenției Limitless.ro. Specialiștii din departamentul PPC se vor ocupa de tot ceea ce ține de campaniile de promovare pe Google pentru afacerea ta, optimizându-le pentru cel mai bun ROI! De asemenea, colaborând cu o agenție de marketing digital, te vei asigura că sunt folosite cele mai noi tehnologii și instrumente, precum inteligența artificială, pentru a ajuta eforturile de promovare și a optimiza campaniile plătite. 

Acest tip de promovare poate oferi un boost vânzărilor, dar poate contribui și la creșterea notorietății magazinului tău online, ceea ce îți va aduce vânzări pe termen lung - în special dacă ai o ofertă de produse variată, prețuri competitive pe piață sau un alt USP bine evidențiat. Bineînțeles, pentru a reuși să ai succes pe termen lung, în special când vine vorba de campanii plătite în Google, trebuie să urmărești periodic performanța anunțurilor implementate, să ai o serie de KPIs bine stabiliți, care să reflecte în mod real felul în care „merg” lucrurile.

Folosește-te de conținutul video pentru o rată de engagement sporită

Conținutul video este un must dacă îți dorești mai mulți clienți. Clipuri scurte pe TikTok sau videoclipuri lungi pe YouTube pot convinge numeroși utilizatori să îți acceseze site-ul, iar de acolo mai sunt doar câțiva pași până la a cumpăra. Deși conținutul organic poate aduce rezultate pe termen lung, nici conținutul video promovat nu trebuie ignorat. Dacă bugetul îți permite, poți implementa și campanii plătite, însă procedează cu atenție! Conținutul promovat nu trebuie să fie văzut drept spammy, pentru că astfel riști să pierzi potențiali clienți chiar înainte ca aceștia să afle cele mai importante detalii despre afacerea ta. 

Așadar, în funcție de situația în care te afli și de resursele de care dispui, pune la punct un plan editorial pentru a începe să postezi conținut video pe principalele platforme de social media și/sau pe YouTube. 

Partea pozitivă la videoclipurile de pe rețelele sociale este faptul că echipamentul profesionist nu reprezintă neapărat o necesitate - clipurile filmate cu un telefon cu o cameră bună pot avea succes! Important este ca materialele video să fie naturale, cadrele să aibă sens și informațiile se urmeze un fir logic. Fie că alegi să urmezi trendurile și să le aplici produselor/serviciilor tale, fie că alegi să postezi conținut informativ despre ceea ce pui pe piață sau conținut variat (cea mai bună alegere!), începe cât mai repede să te promovezi cu ajutorul acestui format dinamic de conținut și vei vedea rezultatele în lunile care urmează. 

Există numeroase tutoriale despre cum să faci clipuri pentru TikTok și nu uita că acestea pot fi postate pe mai multe platforme!

Învață cum caută oamenii produse online și optimizează-ți site-ul corespunzător

Deși în linii mari oamenii folosesc internetul la fel cum au făcut-o întotdeauna, căutând diverse informații, unele aspecte au evoluat. De la schimbările de interfață ale motorului de căutare Google, Generative AI fiind cea mai nouă adiție, la folosirea asistenților vocali pentru găsirea unor produse sau oferte, căutarea celor mai bune restaurante/magazine/saloane etc. direct pe platforme precum Google Maps, utilizatorii au acum mai multe modalități prin care pot găsi produsele/serviciile de care au nevoie și numeroase căi prin care pot identifica cele mai bune oferte. 

Astfel, pentru a reuși să îți crești vânzările, trebuie să știi cum caută potențialii clienți produsele/serviciile de care au nevoie, când le caută, unde le caută și de ce le caută așa cum le caută. După ce vei identifica răspunsurile la aceste întrebări-cheie folosite chiar și în jurnalism, vei fi cu un pas mai aproape de a-ți optimiza SEO site-ul pentru ca acesta să fie afișat în momentele cheie, atunci când utilizatorii chiar își doresc să facă o achiziție. 

La fel ca în jurnalism, răspunzând acestor întrebări de bază, semnalele tale de promovare vor avea mai mult impact și vor fi mai eficiente. Merită menționat faptul că identificarea răspunsurilor la aceste întrebări (și la alte întrebări asemănătoare) te va ajuta nu doar în ceea ce privește eforturile SEO, ci și atunci când vei implementa campanii PPC. 

Deși aceste trei strategii sau tehnici sunt general valabile atunci când vine vorba de marketingul online, trendurile sunt aduse de dinamica domeniului. Folosirea inteligenței artificiale când vine vorba de Google Ads, identificarea topicurilor relevante pentru videoclipuri și analiza performanțelor sau învățarea unor detalii suplimentare despre publicul țintă reprezintă elemente de bază pentru campanii de promovare eficiente în prezent. Dacă îți dorești mai multe vânzări până la finalul anului sau vrei să îndeplinești alte obiective de marketing, cum ar fi creșterea ratei de engagement, a timpului petrecut pe site etc., aplică tehnicile și strategiile discutate în articol!

×
Subiecte în articol: advertorial
Parteneri
Lidia Buble a filmat îngrozită incendiul din nordul Bucureştiului
x close