În ceea ce privește lucrările la drumul Constanța - Tulcea, acestea vor fi terminate în 2015, iar pentru legătura Nădlac-Arad se caută soluții, a arătat Dan Șova.
"În 2014, vom fi legați la autostrada M3 pe la Nădlac. Vom găsi o soluție la cererile agricultorilor, care exced proiectul", a dat asigurări acesta.
El a subliniat că pasajele pentru fermieri nu erau incluse în proiectul inițial.
"În proiectul Nădlac — Arad, acele pasaje pentru fermieri nu erau prezente și nu există bani europeni pentru acestea", a precizat ministrul delegat.
Gradul de finanțare a lucrărilor la autostrăzi a ajuns la 71%, iar pentru drumuri naționale la 21%.
"În ceea ce privește finanțarea proiectelor de infrastructură, avem 71% la autostrăzi și 21% la drumuri naționale. Finanțarea din fondurile de coeziune a ajuns la 120 — 125%, iar cea pentru programe de dezvoltare regională a ajuns la 115 — 120%. Am făcut finanțări de 200%. Față de perioada 2007 — 2012, în 2013 s-au făcut finanțări de 200%. Mă refer la domeniul major 1 <Autostrăzi și drumuri naționale>, a spus Șova, în timpul dezbaterilor privind proiectul de buget pe 2014, care au avut loc în comisiile reunite de Privatizare, Industrii, Servicii și Economie din Senat și Camera Deputaților.
Șova a precizat că "până în 2016 va fi dus la 100% nivelul la drumurile naționale și autostrăzi a ceea ce înseamnă încasare".
Ştiri video recomandate